Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****MARRASMASUJEN VIIKONLOPPU****

24.02.2006 |

Aloitin nyt sitten viikonlopulle oman pinon ku tuo toinen pino alkaa olla jo tooosi pitkä ja sielä muutama jo ehdottikin uuden pinon aloittamista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan kaamee yskä ja nuha :( lämmöt huitelee yli 37.2 ja varmaan johtuu flunssasta. Sinäänsä harmi, kun ei nyt sitten voi lämpöihin luottaa. Tänään maistui raudan maku suussa ja olin ihan JES!!! mut sitten tajusin, että se johtui nuhasta (verta tulee niistäessä). Eli ei ollut sekään oire :(

laitan tämän linkin nyt tähänkin ketjuun, että uudet voivat sinne ilmottautua... päivittelen listaa illemmalla tai huomenna

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6524329&p=1&tmode=1&smode…

Nyt sitten päiväkahvin juontiin :)

anzq kp28/30(34)

Vierailija
2/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihunaa viikonloppu tulossa !!!!!!!!

Huomenna miehen siskon synttärit, täytyy seuranvuoksi imuttaa samaa siideriä ihan näön vuoksi.

vaikka en tiedäkkäänolenko raskaana vai en niin en viitsi vartavasten juoda kovin paljoa.

samaa siideriä kun juo koko illan niin porukka luulee että sitä on ottaa enemmänkin, ei jaksa vastailla tyhmiin kysymyksiin.

en muutenkaan ole mikään känniystävä, enkä edes humalan, vaan olen mielummin ilman.

Sunnuntaina ajattelin käydä katsastamassa yhden asunnon tuusulasta, jospa se miellyttäisi silmää ja ostaisi isomman.

Mukavaa viikonloppua kaikille, on niin mukavaa kun ei tartte vielä piinailla vaan ens viikon voi olla ihan rauhassa ja aloittaa sitten seuraavalla viikolla miettimisen että jokohan sitä voisi testata, ei viitti vielä...vai viittiskö sittenkin....testaan..... no en testaakkaan jne jen.

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille jo plussanneille !

-AinoAurora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tämä olo alkaa jo helpottaan. Pääsee sunnuntaina laskiaismäkeen lasten kanssa. Ja tietysti syömään laskiaispullia, namnam!!

Paljon onnea plussanneille!!

ON: ei sitten niin mitään oireita. Blääh. Kovasti polttelis tehä tuo raskaustesti, mikä kaapissa odottaa,mutta en uskalla.Välillä oon jo menossa testiä hakemaan, mut sit käännyn ympäri. Uhkasin odotella loppukuuhun eli siis tiistaihin. Onko mulla kohtalotovereita tiistaina, jotka testais?? Ei tarvis yksin odotella tai oikeastaan piinailla..

Oikein mukavaa viikonloppua marraskuumeilijat!!

- lillamaar -

Vierailija
4/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt käy niin onnellisesti, ettei menkat ala maanantaina, niin teen tiistaina testin kanssasi :)

pitäs lähtee apteekkiin ostamaan särkylääkkeitä, mut en uskalla lähteä :P ostaisin kuitenkin testin ja testaisin taas turhaan. Nyt on pakko vaan odotella menkat, niin ei hukkaan mene testit. Yleensä minulle käy niin, että testaan ja heti sen jälkeen alkaa menkat :P Ei jaksa enään turhia testejä.

Tää flunssa vetää niin heikoksi olon, että ihan kauhulla odotan miten jaksan valvoa yön töissä :( olisi vielä 2 yötä peräkkäin. Jos yöllä on vielä huono olla, niin menen kyllä pyytämään saikkua heti huomenissa.

Vierailija
5/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnekasta plussanodottelua kaikille marrasmasuille, toivottavasti tulee paljon plussia ja plussan saatuanne sitä marrasmasua saatte oikeesti kasvatella. Ettei käy niin kuin mulle: näyttää nyt siltä että minä saan siirtyä taas seuraavaan la-pinoon odottelemaan seuraavaa ovista, josko sitten tärpännyt tajuaisi pysyä kyydissä ja saataisiin pikkuinen joulutonttunen.

Ja plussanneille marrasmasuille onnekasta odotusaikaa!

Toivottelee Vilijonkka

P.S Anzqu poistaisitko minut marrasmasujen la-pinosta, kiitos :o)

Vierailija
6/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin eilen pitkän jutun teille ja se hävis jonnekin bittiavaruuteen... että ärsytti. No ei sillä, ei siinä mittään tärkeetä ollut...

Nyt kp 25/27-33, alkaa jo jännittää aika lailla. Mut en tosiaankaan haluu sitä negaa, joten en testaa kyllä ennen keskiviikkoa ainakaan, silloin kp30. Viimestään pe kp 32 testaan, kun oon menossa ulos kavereiden kanssa illalla....

Miksiköhän nää päivät oviksen ja menkkojen välilä menee paljon hitaammin kun muut päivät? Kuka näitä oikeen venyttää????

pahoittelut vilijonkka, ja onnea uusista plussista plussanneille! Toivottavsti saadaan hyvä plussatäyteläinen viikonloppu!

Vierailija
7/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka noita lämpöjä on ollutkin, en ole enää niinkään toiveikas, koska eilen ja tänään on tullut parilla vessakerralla oranssia valkovuotoa. Testit tuli tänään postissa, mutta en taida vielä testatakaan. Odottelen muiden piinailijoiden kanssa tiistaiaamua. Jotenkin on fiilis, etten sinne asti pääse, mutta kirves ei ole vielä kaivossa, reunalla vaan kiikkumassa :/

Ja koopeet oli 26/n.28

Vierailija
8/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hoidossa ja omaa aikaa! Ihan kivaa välillä = ). Väsynyt ole ja kylmä on kokoajan. Hirveästi tutkailen itseäni... Turvottaa kamalasti, eikä housut mahdu kiinni. Tuntuu, ettei voi maata mahallaan tai istua koukussa... Heh! Äsken maltoin sen eilisen testin kaksine viivoineen heittää roskiin...

ANZQU:Mä menen sitten sunnuntaina yövuoroon, kun sinä lopetat = (. Ei oo kivaa.

Tässä viimeiset kuulumiset pikaisesti. Nyt sohvalle laiskottelemaan (siivottu on, astianpesukone ja pyykinpesukone pyörivät).

Vierailija
9/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että vauva-lehden ja yordayssin kalenteri näyttää, että la 1.11, mutta raskauskiekko näyttää, että la 28.10... Sitte mietin sitäkin, että Marrastoiveella taisi olla viikkoja tänään 4+5 ja mulla 4+3, niin, että miten meillä on molemmilla la 1.11? Olipas siinä paljon kyssäreitä...

Vierailija
10/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken testin merkki oli pregnancy niminen näytti aika paljon samalta mitä mammaksilta saa tilattu niin tässähän merkissä taitaa olla viivanpaikka kun ennen kuin tein testin niin siinä kohtaa mihin max viiva alkaa siis sieltä päästä mikä on lähempänä kontrolliviivaa niin siinä reinalla oli tumman liila viiva ja testin jälkee siihen jäi vaaleanpunainen viiva niin olisin sitä kysynyt että mihinköhän kohtaan se viiva pitäisi sitten tulla jos olisi raskaana pitäiskö esim.ihan kontrolli viivan viereen vai mitä se vaaleanpunainen viiva meinaisi??

Kiitoksia paljon jos joku osaisi auttaa.

Vierailija
11/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin sut jo plussanneisiin... toivottavasti et loukkaannu :) laitoin la:n 1.11 jos vaikka se on aikaisemmin, niin ei kai se haittaa? Marrastoiveellekin on lokakuun lopussa, mutta on laitettu silti 1.11 :)

Mä oon väsy... nukuin kohtalaiset päiväunetkin illasta ja vieläkin nukuttaa :( Taitaa flussa nyt jyrätä kunnolla päälle. Lämmötkin on 37.2...eikä edes ole laskenut vaikka särkylääkettä otin. Huomenna lähettävä päivystykseen hakemaan varmaan saikkua.

Vierailija
12/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä noista liuska testesteistä mitään huomenna aamulla teen vielä yhden testin kun vielä yksi löytyy niitä ja maanantaina menen hakemaan apteekista testin niin siitä nyt sentään ymmärän:)

En sitten tiedä pitäiskö siihen testiin kontrolli viivan jälkeen jäädä mitään väriä mihinkään kun en ole aikasemmin tuolla testillä tehnyt vaikea tilanne tämä mutta eiköhän asiaan jossain vaiheessa varmuuskin tule toivotaan ainakin niin.

Vierailija
13/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti passaa teille tällainen come back? Nyt sitten vaan taas odotellaan vuodon loppumista ja ovista :o)

Tsemppiä piinailijoille!! Ja onnittelut jos jonkun plussa on multa tässä omassa surussa rypiessä jäänyt huomaamatta!

T: pettymyksestä toipuva Vilijonkka

Vierailija
14/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkkka tervetuloa " takasin" marraskuisiin onhan se ainakin minusta kiva että voidaan täällä vielä yhdessä kuumeilla ja jospa se marras vauva meille sitten tulisi:)

Pahoitteluni vielä sinulle vilijonkkka kun sinulla on tullut niitä alkukeskenmenoja on se todella harmillista toivotaan että viimeinkin seuraavaksi onnistuisi!

Nyt kun itse katselin uudestaan sitä viimeistä testiä tarkemmin niin huomasin sen viianpaikka alueen ja että se vaalea mutta kuitenkin hyvin näkyvä viiva on siinä viivapaikan reunalla harmi kun en nyt sitten tiedä olisiko se nega vai plussa no toivoa on yllä niin kaun kun ei menkkoja näy!

Vierailija
15/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyyhkis... kävin äsken lueskelemassa enkeli sivuja ja tippa tuli linssiin. Miten elämä voikaan olla julmaa, kun joutuu synnyttämään kuolleen vauvan *itkee* Tuli mieleen esikoisen odotus, kun synnärillä sydänäänet heikentyivät. Se pelko ja suru saanko sittenkään vauvaa. Täällä herkistellessä ajattelin, että pitää nyt viettää mahdollisimman paljon aikaa esikoisen kanssa ennen, kun toinen ilmoittelee tulostaan. Poika jo kuitenkin lähtee syksyllä kouluun ja alkaa ns. irtaantuminen äidistä.

[B]Carita:[/B] kyllä tuo ihan lupaavalta kuulostaa. Kannattaa testailla uudelleen muutaman päivän päästä :)

[B]vilijonkkka:[/B] tervetuloa takaisin :)

OMAA: Aloin tässä jo miettimään, että oisiko sittenkin voinut tärppi käydä. Parin päivän ajan on maha ollut ilmaa täynnä ja paukkuja pääsee useasti *punastuu* Toki tuokin voi olla tätioire :P Ja sitten tein tänään huomion... MISSÄ MUN FINNIT ON? :O Yleensä ennen tätiä paukkasee parit finnit... mutta missä ne nyt on??? No tiistaina se viimestään selviää onko menkat alkaneet vai ei... Kerkeehän ne finnit tosin tulemaan vielä, mutta outoa oli havaita, että naama on melko tasainen ;)

Väsymyksen kyllä laitan flunssan piikkiin, joten siitä ei saa raskausoiretta tekemälläkään. Rinnat ei ole enään arat, joten se taas puhuu menkkojen puolesta. Miksi nämä viimeiset piinapäivät on näin kaameita :P

Vierailija
16/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan tänne ja ilokseni huomasin sinun plussanneen!

Ja Anzq79:lla on hyvät merkit ilmassa :) Mun seuraava mahdollinen la on n. 20.1.07 joten vielä on vähän odoteltavaa. Enkä siis ole siksikään tänne pinoutunut. Onnea plussanneille ja plussaonnea kaikille muille!

Eppa

Vierailija
17/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kaikille onnitteluista ja myötäelämisestä! Ei sitä meinaa vielä itsekään uskoa ja toisaalta on kauhea touhutus ja suunnitteleminen päällä. Kiva kesällä kulkea iso maha komeasti pystyssä = ). Ihanaa! Kiitos kun kestätte tän mun hehkuttamisen. Paras ystäväni on tästä myös osansa saanut.

ANZQU: Saanko kysyä, että millaiset välit on sulla ja exällä? Tapaako lapsesi isäänsä? Onko lapsi sun nimellä vai miten? Mullahan on se tilanne, että molemmat edelliset lapset ovat exän ja hän ottaa esikoisen joka toinen viikonloppu luokseen. Poika on siellä tälläkin hetkellä ja lähtee aina tosi mielellään = ). Erosimme silloin kun odotin seitsemännellä kuulla kuopusta (ei kohta enää kuopus). Tytärtään ei ota enkä edes muista koska on viimeksi tytön nähnyt. On pitänyt tätä sylissä tasan kerran = (. Tytär nyt 2,3v, eikä ole vielä isäänsä kysellyt. Johtuen varmaan siitäkin, että nykyinen mieheni on ollut hänen elämässään koko ajan läsnä. Lapsilla on nykyään sama sukunimi kuin minulla ja niin ajattelin tulevankin kanssa tehdä, jos se miehelle sopii. Kun ei tuo perskule suostu menemään mun kanssa naimisiin. On kerran ollut ja se on kuulemma pelkkä paperinpala...

Vierailija
18/37 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ex:n kanssa missään tekemisissä. Kävi katsomassa poikaa synnärillä...ei ole sen jälkeen näkynyt :( Toki oltiin tosi nuoria kun poika syntyi. itse olin 19 ja mies(tai poika) 18. Nyt tuo pojan isä on naimisissa ja on 2 lasta vaimonsa kanssa. Jos lapsen saan, niin otan sen omalle nimelle varmaankin. Meillä muutes effica on eripäin hommat... mies haluaa naimisiin, mutta minä en. Tai no en ainakaan vielä halua...

Vierailija
19/37 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita ja OM : Mäkin kävin ostamassa ton Pregnancy-testin Citarista. Se oli muuttunut sitten viimenäkemän! Mutta luotettavana olen sitä aina pitänyt. Se ei ole antanut viivoja, ei edes haamuja jos ei raskaana ole ollut. Juu, niissä näkyy ns. viivanpaikka ennen testin tekoa, mutta nega on sillä kyllä silti ihan puhdas negaja vielä kuivuttuaankin.

Eli kylläpä mä sua onnittelisin varovaisesti jo nyt. =)))

Itseäni tosin en voi...ei se näytä mulle minkäänlaista viivaa eli kaiketi minäkin alan tähtäilemään sinne jouluvauvoihin. :0

Onhan sellainenkin mitä ihanin. ;)

Mutta sulle Carita, tee uusintatesti ja jos siihenkin samainen viiva ilmaantuu niin etköhän sä ole matkalaisen masuusi saanut. ;))

Vierailija
20/37 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi marrasvauvan kuumeilija ilmoittautuu joukkoon. Olen teitä jo parisen viikkoa seuraillut, mutta nyt uskaltauduin minäkin kirjoittelemaan.

Ollaan pojun kanssa kaksin, kun mieheni on töissä ja pojun isosisko äitinsä luona nyt tätä hiihtoloman alkua. Poju heräsi jo heti 05.25 joten kaikenlaista ollaan jo ehditty tehdä, pulkkamäessäkin jo käytiin. Nyt poju nukkuu.

Juu, marrasvauva olisi toiveissa. Tuo poju tärppäsi heti ekasta kierrosta, mutta nyt luulen, ettei kaikki käy enää niin helposti. Pupuilua ei enää jaksakaan harrastaa niin säännöllisesti ja usein, mutta toisalta nyt tuntuu ettei olekaan niin kiire raskastua vaan voi hetken nauttia tästä vauvakuumeesta. Nyt sanon näin, mutta ensi viikolla, jos testi näyttää negaa, olen varmasti eri mieltä....

Aurinkoista viikonloppua kuumeilijoille!

T. Päivikki kp20/21-26