Vierailija

Mistä siinä on kyse?

Kommentit (5)

tätä

Vierailija kirjoitti:
Mistä siinä on kyse?

Periaatteessa nikkelin bioliuotus on kannattava menetelmä.Kaivosalueelle kuitenkin kertyy liikaa vettä jota ei ole saatu ratkaistua koko aikana.Nikkelin markkinahinta on myös alhaalla.

Vierailija

Talvivaarassa on pinta-alaltaan suuri, mutta pitoisuudelta köyhä malmio. Koska nikkeliä on niin vähän, joudutaan kiveä louhimaan valtavat määrät. Normaaleilla rikastusmwnetelmillä homma tulee niin kalliiksi, että kaivostoiminta ei kannata koskaan.

Siksi keksittiin bioliuotusmenetelmä, jossa rikkihapolla liuotetaan nikkeli suurista jauhekasoista. Homma vaan ei toimi kunnolla pohjoisissa olosuhteissa. Altaat, joissa nämä kasat ovat, perustettiin huonosti ja ne vuotavat.
Tössä aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muurimiehet on siellä puolustamassa parempien ihmisten alueita valkoisia zombeja ja villi-ihmisiä vastaan. Joni Nietos lopetti just hommat  ja lähti veke, eikä nyt tiedetä mitä tapahtuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla