Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Ripset

Tietääkö joku mistä sais Tampereelta klassiset ripsienpidennykset hintaan 30-60€? Tekijä saa olla myös harjoittelija:)

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No halvalla ei saa niin hyvää, perusripsipidennykset näyttää aika noloilta ainakin arkimeikkiin tai meikittömyyteen yhdistettynä. Hyvällä maulla (eli ei kovin pitkät) valitut volyymiripsipidennykset näyttävät luonnollisilta ja hyviltä myös arkimeikissä, meikittömänä nekin tietenkin pomppaa vähän esiin. Mutta niiden laitto itsessäänkin on jotain 100-150€ paikasta riippuen.

Halpoja paikkoja löytynee googlesta? Oliskohab beauty berry tämmöinen?

suosittelen

Itse olen käynyt Kauneuspiste Milva nimisessä paikassa  jo yli vuoden ja tyytyväinen olen! Kiva pieni hoitola. Sinne vaan :-)

Vierailija

Itse olen käynyt treellä yhdellä kosmetologilla joka on tehnyt jo pidempään ripsiä. Uudet ripset 50€ ja huollot 30€ ajanvaraus nrosta 0505453818

Vierailija

Itse olen käynyt yhdellä kosmetologilla joka tekee hintaan 50€ uudet ripset ja 30€ huollot.. on tehnyt jo pitkään ripsiä ja laadukasta jälkeä! Nro. 0505453818

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen käynyt yhdellä kosmetologilla joka tekee hintaan 50€ uudet ripset ja 30€ huollot.. on tehnyt jo pitkään ripsiä ja laadukasta jälkeä! Nro. 0505453818

Itse käyn samalla ja tykkään kovasti! Parhaat mitkä oon ottanu ja halpaakin on :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Komppaan! Hyvää jälkeä ja kiva kosmetologi, voin suositella!:)

Merja S

Älkää menkö ainakaan Ylöjärvellä Mastotie 2 olevaan Kauneussalonki VIPn. Netissä valtavasti aikoja vapaana, mutta kun pääset perille, on tehty tuplabuukkaus. Itse kierrän kaukaa. Tehkää niin muutkin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat