Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein te ikuiset sinkut teette aloitteita?

Vierailija
25.05.2016 |

Palsta tuntuu olevan täynnä sinkkumiehiä ja -naisia, jotka eivät onnistu löytämään seurustelukumppania. Kuinka usein te lähestytte miellyttävän oloista ihmistä ja pyydätte treffeille? Vai oletatteko vain, että teitä lähestytään tosielämässä tai jossain treffipalvelussa? Jotenkin tuntuu niin omituiselta, että jopa hyvännäköiset mukavat ihmiset jäävät ilman kumppania. Luulen, ettette vain lähesty suorasanaisesti niitä ihastuksianne. Eikös se sanontakin mene, että kymmenestä vain yksi suostuu. Sitä suuremmalla syyllä olisi aika aktivoitua ja yrittää tosissaan. Ei kukaan teitä kotoa tule hakemaan! Hankkikaa rohkeutta ja opetelkaa hyväksymään tappio. Jos yritätte vaikka kymmentä ihmistä kuukaudessa, niin luulisi jossain vaiheessa tärppäävän. Toki jos olette liian nirsoja, niin siihen ei auta mikään. Harva meistä kelpaa millekään Brad Pittille tai Megan Foxille :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksesta vain kyselen, mistä päin olette ikisinkkunaiset? Sieltä kuuluisalta pk-seudulta, josta naiset eivät löydä miehiä?

En PK-seudulla, mutta yhdellä Suomen suurimmista kaupungeista. Seksiseuraksi ja johonkin kevyeen säätämiseen kelpaisin, mutta en vakavammassa mielessä. On tässä kaikki jo kokeiltu itsensä kehittämiseen, mutta ei auta. Jos joskus yritän vielä uudelleen, joudun kokeilemaan varmaankin eri paikkakuntaa. T. 3

Kaikki kokeiltu?

Myös kyykkäämistä?

On minulla hyvä vartalo jos sitä tarkoitat. Ei vaan niin parempi mitä välttämättä muilla naisilla.

En vain sitä, vaan kirjaimellisesti kyykkäämistä, eli  osana salitreenia jonka tarkoitus on itsensä kehittäminen ulkomuoto prioriteettinä. 

Olen vain utelias, en kehota mihinkään enkä tuomitse mistään.

Olen käynyt salilla vuosia, mutta kehon muokkaaminen on ollut käymisperusteenani vasta toisena.

Vierailija
22/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus tyydytetty, kiitoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tehnyt aloitteen ehkä parin vuoden välein. Tulokset eivät ole olleet pysyviä.

Vierailija
24/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintiö on täynnä, enkä ota myöskään vastaan mitään osoituksiakaan. Ollutta ja mennyttä.

Lukuisia aloitteita olen tehnyt, lukuisia saanut. Lukuisasti minut on torjuttu, lukuisasti olen itse torjunut, jos en ole ollut kiinnostunut. Vice Versa.

Sinkkumies

Vierailija
25/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota flirttailua ollut, kuten erään marketin buffan myyjältä. Ja muuallakin on ollut mutta olen itse ollut väärässä seurassa että voisin vastata siihen kunnolla. Joskus kun olen yksin niin vaikka pakotan itseni juttusille. Vaikeaa se tietysti on suomalaisena saada sanaa suustaan, ehkä buffan naista vois kysyä vaikka pizzalle? Mutta ilman puhumista tuskin mitään tapahtuu, siihenkin olen opetellut ja juttua on yllättävän helppo saada aikaan kun vaan uskaltaa. Olen ollut ennen hiljainen outojen ihmisten seurassa, nyt olen vain päättänyt kieltää ujouteni ja puhun kun haluan.

Vierailija
26/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin taannoin matalan kynnyksen lähestymistä eli Tinderiä. Siellä saa pyyhkiä oikealle joskus päivätolkulla ennen kuin matchaa. Sitten naiset peruvat kiinnostuksensa ennen kuin ensimmäistäkään viestiä on ehditty vaihtaa. Mistä sellaisessa on kysymys?

Vierailija
27/28 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never. En kehtaa.

Vierailija
28/28 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uskaltaisin kysyä puffan myyjää, mutta nyt ei kerkeä ja ensiviikon pilaa juhannus. Oikeastaan siinä ei ole mitään pelättävää, jos ei uskalla ei saa koskaan tietää. Hulluinta on se että tajusin tässä hänen ehkä olevan sama jonka kanssa silmäpeliä pelasin ja ihastustani viestitin 10 vuotta sitten. Toisen kerran vielä näin mutta sitten kadotin. Flirttailevako varatut naiset yleensä, kokemukseni mukaan he tekevät sen vähän eri tavalla???