Vierailija

Meillä siis tilanne tämä. :( Mies haluaa kivenkovaan perinteiset häät morsiammen luovutuksineen ja "morsiammen puoli ja sulhasen puoli" istumajärjestyksineen.

Minulla vain tilanne se, että minun puoleltani häihin tulisi ehkä yksi vieras. On minulla pari ystävää, mutta en ole niin arvokas että kukaan matkustaisi 500 km häihini.

Äitini ja sukuni asuu myös vastaavan välimatkan päässä. Isääni en ole koskaan tavannutkaan.

Miehelläni taas on ihan järjetön määrä ystäviä ja sukua. Kukaan ei varmaan edes huomaisi, että minulla ei ole vieraita, jos kaikki tajuaisivat istua kirkossa sekaisin, eivätkä perinteiseen tyyliin. Mutta kuka nyt pyytämättä ymmärtäisi.

Mitä te tekisitte? Mites polttarit? Mikähän olisi kivaa puuhaa yksin?

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mies haluaa häät joita sinä et kykene hänelle antamaan.

Ero tai mies sopeutuu. Ihan niinkuin muissakin vastaavissa parisuhteen kivikoissa.

Vierailija

Kirkossa taitaa juu olla tuo perinne istumajärjestyksen suhteen, joten sitä et voi muuttaa.

Ja olisi kyllä vähän kiusallista jos miehen ystäviä ja perhettä käskettäisiin levittäytymään ja sinun ystäväsi istuisi yksin toisella puolella.

Vierailija

Meillä sama tilanne toisin päin. Jos häät pidettäisiin minun puoleni olisi täynnä ja sulhasen tyhjä. Miehen perhe, suku ja ystävät kaikki ulkomailla. Muutti minun takiani suomeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kirkkohäitä. Tuo olisi ihan sikanoloa myös vieraille.

Miksi ei kirkkohäitä? Aloittajan ajatushan on aivan loistava, että vieraat sekaisin istumaan, niin silloin on kaikki hyvin. Noloa on ainoastaan se, että sulhanen haluaa korostaa morsiamen ystävättömyyttä ja sukulaisettomuutta. Miksi sulhanen haluaa morsiamen ehdoin tahdoin kiusalliseen tilanteeseen, kun se olisi helposti vältettävissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirkossa taitaa juu olla tuo perinne istumajärjestyksen suhteen, joten sitä et voi muuttaa.

Ja olisi kyllä vähän kiusallista jos miehen ystäviä ja perhettä käskettäisiin levittäytymään ja sinun ystäväsi istuisi yksin toisella puolella.

No saahan sen muuttaa. Idioottiko olet? :D vain siksi että joku on perinne ei tarkoita etteikö sitä saisi muuttaa. Missään laissa sitä istumajärjestystä ei ole määrätty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne toisin päin. Jos häät pidettäisiin minun puoleni olisi täynnä ja sulhasen tyhjä. Miehen perhe, suku ja ystävät kaikki ulkomailla. Muutti minun takiani suomeen.

Tuohan nyt on ihan eri tilanne ja kaikki varmasti ymmärtävät. AP:n tilanteessa kaikki vieraat ajattelevat vain, että onpas nössö ja hissukka morsian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kirkkohäitä. Tuo olisi ihan sikanoloa myös vieraille.

Miksi ei kirkkohäitä? Aloittajan ajatushan on aivan loistava, että vieraat sekaisin istumaan, niin silloin on kaikki hyvin. Noloa on ainoastaan se, että sulhanen haluaa korostaa morsiamen ystävättömyyttä ja sukulaisettomuutta. Miksi sulhanen haluaa morsiamen ehdoin tahdoin kiusalliseen tilanteeseen, kun se olisi helposti vältettävissä.

Ja mitenkä kutsuun kirjoitetaan? "Pyydämme, että kirkossa istutte erillään toisistanne, koska morsian on surkea hiiri, jolla ei ole ystäviä?"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vieraat eivät ole ajatustenlukijoita. Mutta jos toive levittäytymisestä ilmaistaan kutsussa perusteluineen, niin vaikea uskoa, että toiveen toteuttaminen olisi vieraille ongelma.

Eli perinteistä voi kyllä poiketa, eikä siitä ole tässä tapauksessa yhtään mitään haittaa.

Vierailija

Vihkiminen hääpaikalla tai maistraatissa, sitten hääjuhla. Tuo vihkiminen hääpaikalla, esim. pihalla, vieraat ovat jo valmiiksi sekaisin siinä, niin eipä tule katsotuksi morsiammen ja sulhasen puolia.

Vierailija

Aika erikoista, että mies haluaa perinteiset kirkkohäät :D Omani onneksi suostui menemään naimisiin loppukesällä kahdestaan, kaksi vuotta oltu kihloissa. Aluksi halusin pitää rennot juhlat, mutta sitten päädyttiin salaa naimisiin menoon ja kutsutaan sitten molempien vanhemmat illanviettoon ja kerrotaan naimisiin menosta.

Onko miehellesi isot häät välttämättömät? Ja kuten joku mainitsi, kuka sinut luovuttaisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Veli meni naimisiin ulkomailla, kun asuu siellä. Kyllä meitä sukulaisia ja ystäviä oli paikalla ainakin kolmekymmentä. Lentokoneet kuljettaa...

Vierailija

Eikö sinulla ole työkavereita tai opiskelukavereita?   Jos sinun puolesi vieraat puuttuvat kokonaan, niin ei varmaan voida sillä tavalla järjestää kirkkohäitä.  Ja kuka sinut luovuttaa?  Herää sulhasmies?  Eikö se tajua tosiasioita.  Jos se haluaa sinut niin teidät vihitään esim. kotona pihalla tai teltassa siis tarkoitan katoksen alla.

Vihityttää voi itsensä myös maistraatissa tai kirkkoherranvirastossa jos haluaa papin vihkivän.  Ei tarvita vieraita, todistajat ovat viran puolesta.

Älkää tehkö asiasta ongelmaa, meidät vihitiin kirkkoherranvirastossa, vieraita oli 3.  Naimisiin päästiin.  Käytiin syömässä ravintolassa ja oli ihan kivaa.

Vierailija

Siis miehesi tietää tilanteesi, niin miten hän voi haluta edes tommosia häitä? Kyllä on moukka. Omaa isäänsäkö meinaa lainata vai miten ajatteli järjestää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
miten mies ajatteli tämän morsiammen luovutuksen jos isääsi ei ole tulossa, sinun ainut vieraasi luovuttaa?

Minä näen punaista aina näistä MORSIAMMMMISTA!!! Ettekö hallitse suomenkieltä idiootit vai mistä olette saaneet päähänne nuo MMMMMM! Eihän sulhanenkaan ole sulhHHHHHanen, siis morsian on morsian vaikka voissa paistaisi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat