Vierailija

Sanotaanko näin nätisti, että tuskin olen säälittävämpää "musiikkia" kuullut.
M37

Kommentit (20)

Vierailija

Siinä kohtaa kun se laulaa "mulla alkaa huumori loppua" niin ajattelin, että mullakin, jos se ei pian lopeta määkimistään.
:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Järkyttävää kuraa. Se nasaali honotus.. Ja pitääkö niitä krumeluureja tunkea siinä laulussa joka väliin? Aaarrgghhh en kestä...

Jotenkin huvittavaa miten esimerkiksi novalla monista ulkomaalaisista biiseistä on kirosanat sensuroitu, mutta vittua voi ihan huolella hokea keskellä päivää. Kumpikohan on niille lapsikuuntelijoille haitallisempaa, se kun kuulevat vaikka fuck, shit, motherfucker tai vastaavaa, vai kenties vittua? Ylipäätään ulkomaiset biisut on sensuroituja ja kotimaisissa saa käyttää ihan mitä kirosanoja tahansa.

EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA?!

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, että mitähän vittua. Kohta alkaa legot hukkua.

Voisiko mieslaulaja laulaa tyttöystävälleen moista väkivallalla uhḱailua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että mitähän vittua. Kohta alkaa legot hukkua.

Voisiko mieslaulaja laulaa tyttöystävälleen moista väkivallalla uhḱailua?

Ei ainakaan ilman kohua asiasta.

Vierailija

Sanni on lasten ja nuorten suurin idoli. Hän sairastaa anoreksiaa ja lapset alkaa laihduttaa näyttääkseen ihailemaltaan "hoikalta" Sannilta. Ja hän voi vapaasti laulaa "Mitä vittua ja sulta alkaa leegot tippua" eli kehottaa väkivaltaan. Kukaan ei sano mitään, kaikki vaan hehkuttaa miten uskomattoman upeat ja omaelämänkerralliset sanat. Oksettavaa.

Vierailija

Vaikka ne legomallit ovatkin sinusta lapsellista ajan ja rahan hukkaa, niin miehelle se voi olla hyvinkin rakas harrastus, ja niiden lattialle paiskomisella uhkailu on alhaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin nätisti, että tuskin olen säälittävämpää "musiikkia" kuullut.
M37

Olen täysin samaa mieltä. Vihaan noita "yhyy, parisuhteeni on paska" -ruikutuskappaleita, jotka ovat viime vuosina kovasti yleistyneet. Nämä sannit ja chisut ovat rasittavin artistiryhmä, mitä tiedän.

Jos parisuhteesi on läpensä paska, niin eroa, ei se muille valittamalla ja ongelmissa piehtaroimisella miksikään muutu.

N29

Vierailija

Kuka vakavasti otettava artisti suostuu edes laulamaan tuollaista paskaa vaikka levy-yhtiö painostaisikin. Pikkutytöt sitten kuorossa hoilaa Sannin perässä, että mitähän v*ittua ja tuu kokeileen mua. Sairasta.

Vierailija

Hän on tuskin valinnut olla lasten idolina. Kappaleet olisi muuten mörtimöykyistä. Laulaahan Tuiskukin perseseksistä ja mammat on asian kaa ok.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat