Vierailija

Minua ärsyttää. Varsinkin jos näen miehen jolla on ylitreenatut hauikset mutta ihan lattana perse.

Kommentit (14)

Vierailija

Ei minusta kukaan pidä huolta ulkonäöstään väärällä tavalla. Jokaisella on oma makunsa ja tyylinsä, ja niin pitääkin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huoh. Ei ärsytä. Toisten ihmisten ulkonäköjutut eivät kuulu minulle, eivätkä ne kuulu sinullekaan. Aina voi katsoa poispäin, jos ahistaa.

Vierailija

Vain meikki- tai lisäkeylilyöntien kohdalla, ja silloinkin lähinnä huvittaa. Paitsi jos on ruuhkassa parfyymiosastoon pukeutuneen teinilauman kanssa.

Vierailija

Naiset, joilla purkkirusketus, tekoripset ja hiukset selkeän blondatut/tunnemenetut. Menee vaan yleensä ihan metsään siinä vaiheessa kun nämä asia näkyvät selkeästi ulospäin.  

Vierailija

Niin minuakin. Esim. harjaripset ja blodatut hiukset. Lohduttaudun sillä, että harjaripsiblondeja ärsyttää minun tyylini yhtä paljon.

Vierailija

Ei nyt ärsytä mutta ihmetyttää että miksei treenaa monipuolisesti. Heh tänään just kaks nuorta äitiä tuli vastaan ja toisella juurikin järkyttävän tumma meikkivoide kasvoillaan ja mustaksi värjätty tukka. Voi mauttomuus!

Vierailija

Täytyy sanoa, että minua ärsyttää vielä enemmän tällaiset aina oikeassa oliat. - Tarkoitan, vaikka sitä, että kommnetoidaan toisten vaatevalintoja vaikkapa seuraavasti: kyllä minusta Nn:lle sopisi paremmin vaalean sinisempi paita kuin tuo tummemman sininen paita. - Tai sitten vain kuljemme eri ympyröissä, koska harvoin itse törmään kehenkään, joka olisi pukeutunut tai laittautunut kokonaan "väärällä tavalla." Tai ulkoista olemusta: Kyllä tuokin nainen näyttäisi paremmalta, jos se korostaisi rintamustaan. Hankkisi vaikka silikonit. Tai tuon miehen kyllä kannattaisi kasvattaa hiukset; ei sille sovi, tai noihin kasvoihin ei kyllä sovi lainkaan kalju. Mikseiköhän se ole sitä itse tajunnut kun ollut sellainen jo vuosia.  

Vierailija

Ei ärsytä, mutta jotenkin säälittää. Vähän niinku kalliilla sisustettu mauton koti. Näistä yleensä näkee, että oikeasti yritetään, mutta kun ei vaan osaa. Ja sitten totutaan menemään jotain kaavaa, laitetaan vaan aina enemmän rahaa palamaan ja luullaan että eiku paranee isommalla summalla, vaikka sekasotku on ihan yhtälailla olemassa.

Vierailija

- Niin pelkkää hyvää tyyliä ja makua ei saa rahalla. Tai toinen klisee, mutta tosi:  Mikä on muodikasta ei aina ole tyylikästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat