Vierailija

Koska se on tarkoitettu vain imeväisille. Tiesittekö, että rahka on ihan yhtä saatanasta kuin maitokin?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Minä juon jonkin verran maitoa mutta en voi sietää rahkaa - ainakaan sitä moskaa jota Suomessa rahkan nimellä myydään. Todellakin saatanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en juo maitoa, koska se on pahaa.
Ja vaikka se on myös epäterveellistä, niin fermentoidut maitotuotteet eivät ole samalla lailla riski.

Vierailija

Yöhk, rahka onkin vielä pahempaa kuin maito.

Mutta itse asiasta sen verran että hapanmaitotuotteet tai  juustot ei ole terveydelle muuten niin pahoja kuin ihan maito. Maidon haitallinen aineosa on galaktoosi. Sillä on todettu yhteys sydäinfarktiin ja luuston haurastumiseen. Juuston kypsyttäminen ja hapattaminen hajottaa maidosta galaktoosin pois, jolloin nämä haitat eliminoituvat.

Vierailija

Minä olen juonut jo ala-asteelta lähtien ainakin litran sinistä maitoa päivässä ja aion tehdä niin kunnes kuolen yli yhdeksänkymppisenä ja terveenä suomalaisena. Maito on terveellistä ja ravitsevaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska se on tarkoitettu vain imeväisille. Tiesittekö, että rahka on ihan yhtä saatanasta kuin maitokin?
En tiennyt, mutta en juo myöskään rahkaa.

Rukajuomana yleensä vesi tai kivennäisvesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen juonut jo ala-asteelta lähtien ainakin litran sinistä maitoa päivässä ja aion tehdä niin kunnes kuolen yli yhdeksänkymppisenä ja terveenä suomalaisena. Maito on terveellistä ja ravitsevaa.

Maito on pitänyt vanhuusväestömme vapaana sydän- ja verisuonisairauksista... eiku...

Vierailija

Ai jos ei juo maitoa niin sitten syö rahkaa? No en voi sanoa syöväni paitsi harvoin. Mikä pakko on juoda maitotuotteet? Syön juustoa ja joskus jogurttia ja kalkkitabuja. Jos se ei riitä niin voi voi. En ala juomaan pahaa maitoa siltikään. Mitä sitten?

Vierailija

Joisin mielelläni maitoa, jollei se aiheuttaisi oireita. Joka kerta, kun käytän sitä suuria määriä, tulee flunssan oireet. Ei se maito viikon räkätaudin väärti ole. Muista maitotuotteista ei tule oireita.

Vierailija

Minä en juo maitoa, koska se ei sovi minkään kanssa yhteen (sanoi Selänne mitä hyvänsä). Maustetut rahkat ja jogurtit ovat kieltämättä enimmäkseen saatanasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Maito on pitänyt vanhuusväestömme vapaana sydän- ja verisuonisairauksista... eiku...

Kyllä ne sairaudet johtuvat pääasiassa liikkumattomuudesta. Luuletsä muka olevast yhtä kovassa kunnossa kahdeksankymppisenä kuin kakskymppisenä syömällä jotain neverhöörd kikriherneitä ja lampaan persettä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en juo maitoa, koska se ei sovi minkään kanssa yhteen (sanoi Selänne mitä hyvänsä). Maustetut rahkat ja jogurtit ovat kieltämättä enimmäkseen saatanasta.

Jännä. Minusta taas ei ole sellaista ruokaa edes olemassa, jonka kanssa maito ei sopisi.

Vierailija

Ainoat maitotuotteet, mitä syön, on luonnonjogurtti ja satunnaiset lisukkeet ruuan joukossa (esim.juustot, kerma, rahka). En ymmärrä maidon juomista, sillä se on turhaa, mautonta eikä edes pidä janoa. Siitä jää paha maku ja hengenhaju suuhun. Maitotuotteet houkuttelevat itseäni entistä vähemmän, kun tietoisuuteen on alkanut tullut maidon negatiivist vaikutukset terveydelle sekä karjatuotannon eettisyys/ekologiset apsektit. En siis ole mikään totaalikieltöytyjä, mutta en vain yksinkertaisesti pidä maidosta ja maitotuotteista valikoituu käyttöön vain hyvin harvat. Pärjäisin elämässä ihan täysin ilman maitotuotteitakin.

Vierailija

Niiin…. En käytä myöskään rahkaa enkä muitakaan maitotuotteita.

Noin yleisesti, ärsyttää maitopropaganda ja maidon tunkeminen kaikkiin ruokiin, kun jatkuvasti tulee uusia tutkimustuloksia, että maito voi olla enemmän haitallista kuin hyödyllistä terveydelle.

Vierailija

Maitoa en ole juonut sitten.. hmmm.. en ainakaan siitä lähtien kun olen kouluun mennyt lapsena. Tietääkseni loppui jo aiemmin, mutta en itse muista. Kaikessa yksinkertaisuudessaan maistuu perseelle. Enkä kyllä syö rahkoja enkä muutakaan vastaavaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Grillin hampurilaisten kanssa pitää olla maitoa, limsa tmv. ei sovi yhtään :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat