Vierailija

Mulla menee ja helvetti kun piti eilen illalla syödä monta palaa. Nyt sitten kärsitään. Hemmetin ärtyvä suoli! Miten voisin saada vatsan taas rauhoittumaan…?

Kommentit (17)

Vierailija

Syö lisää ruisleipää, kunnes elimistösi tottuu terveelliseen tummaan kuituun. Ruisleipä on parasta alkoholia, kannabista ja seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hep! Vaihdoin viime syksynä rukiin syömisen aamuiseen täysjyväkaurapuuroon mustikoiden kera. Siihen loppui monet oireet, mm tuo vatsansekaisuus.

Vierailija

Mulla hapan ruisleipä ja etenkin tuore sellainen tekee oireet, mutta Ruispaloja pystyn syömään niin paljon kuin vain haluan. Kokeilepa ap sinäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla hapan ruisleipä ja etenkin tuore sellainen tekee oireet, mutta Ruispaloja pystyn syömään niin paljon kuin vain haluan. Kokeilepa ap sinäkin.

Tämä lainaamani kommentti sai jostain syystä alapeukkuja, mutta silti tai juuri siksi ilmoitan, että mulla sama. Ruispaloissa on sit varmaan niin vähän ruista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syö 100% kauraleipää :)

Syö myös 100% ruisleipää. Katsopa tuoteselosteet, lähes jokaisessa ns, ruisleivässä on vehnää ja minäkin luulin, että vatsa menee sekasin ruisleivästä, ennenkuin hokasin, että se meneekin sekaisin siitä vehnästä.

Vierailija

Laita ruisleipäsiivut leivänpaahtimeen! Paitsi että lämpimät ja hieman paahtuneet ruisleivät ovat paljon paremman makuisia, niin ne on myös paremmin mahassa sulavia. Kokeile vaikka! =)

Vierailija

Rakastan ruisleipää, mutta minunkin vatsa menee siitä sekaisin. En tykkää yhtään sekaleivistä eli leipäni on täyttä ruista. Ruis on vaikeasti sulava kuitu. Ruis käytetään kuorineen ja siksi on terveellinen. Muutkin täysjyvät ovat yhtä terveellisiä vaikka joskus aikoinaan leipätehtaat rukiin terveystuotteeksi lanseerasivatkin. Se oli halpaa ja siksi hyvä vilja. Toiset kestävät ruista jos antavat leivän vanheta muutaman päivän.

Vierailija

Ruisleipiin blendataan sekaan GMO:lla tuotettuja teollisuusentsyymeitä ja ne tosiaan käy helvetisti vatsaan! Ei tarvitse ilmoittaa tuoteselosteissa.

Vierailija

Mä rakastan myös ruisleipää ja olen miettinyt olenko aiheuttanut nämä vaivat ihan itse.
Vatsa turpoaa ja on todella kipeä ruisleivän syömisen jälkeen. Sitä kestää pitkään, yleensä yön yli ja sitten aamusella vatsa on todella sekaisin.

Vierailija

Mulla myös vatsa sekaisin ruisleivästä. Olen vältellyt useamman kuukauden. Pahinta jos erehdyn syömään ruisleivän kahvin kera...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat