Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet sanovat, että on herkässä?

Vierailija
25.05.2016 |

Eikö miehet hallitse itseään tai voi opetella pitkittämään erektiotaan? Ja etenkin kun pitkiä parisuhteita takana ja luulisi kokemusta jo kertyneen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joskus ei vaan pysty pidättämään. Sillon naisen olis hyvä hoidella ensin suulla tai kädellä niin mies kestää paremmin kun on pahimmat paineet purettu.

Tai sit se lepattaa taas viikon. Parempi käyttää vaikka lyhytkin aika siihen oikeea tarkoitukseen.

Vierailija
22/33 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastin lähtö on miehille herkkä hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä sitten taas saa painaa vaikka kuinka kauan ja lasti ei lähde liikkeelle...

Vierailija
24/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on naiselle varoitus, että voi laueta jo kun liukuu sisään.

Eksästä tämä tosin oli kiihottavaa, kun en pystynyt yhtään pidättelemään jos oltiin oltu kauan erossa. Kielsi vetämästä käteen, ja kyllähän siinä lasti lensi aika nopeesti kun pääsi viimein painamaan. Meinasin joskus jo laueta housuihin, kun hän vähän hyväili farkkujen läpi.

Nyksä taas haluaa pitkiä panoja, niin että on pakko välillä keskeyttää etten tulisi. Oikeestaan eksää ikävä.

Vierailija
25/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mix orava syä käpyjä eikä lintuja?

Linnut on liian rasvaisia

OLEN VEGAANI!

-orava

Vegaanit saa spermasta B12-vitamiinia, jota muuten saa vain purkista. Siksi vegaaninaiseni ottaa mielellään multa suihin. Ja voin sanoa että oon herkillä ja usein, etenkin kunnon oraalissa. Molemmat voittaa. 👍

Tämä on totta. Otan mieheltäni usein suihin ja nielen myös. En tarvi purkista B12:sta. Ja mies on usein herkillä, mutta mulle tulee siitä vain seksikäs olo, kun toinen ei pysty pidättelemään kauaa. Sanoo vaan ettei voi mitään, kun tuntuu niin hyvältä ja oon niin ihana.

Vierailija
26/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on naiselle varoitus, että voi laueta jo kun liukuu sisään.

Eksästä tämä tosin oli kiihottavaa, kun en pystynyt yhtään pidättelemään jos oltiin oltu kauan erossa. Kielsi vetämästä käteen, ja kyllähän siinä lasti lensi aika nopeesti kun pääsi viimein painamaan. Meinasin joskus jo laueta housuihin, kun hän vähän hyväili farkkujen läpi.

Nyksä taas haluaa pitkiä panoja, niin että on pakko välillä keskeyttää etten tulisi. Oikeestaan eksää ikävä.

Ootkohan mun entinen? Tykkäsin myös kiusotella ja pari kertaa mies lankesi housuihin, vaikka taisteli vastaan. Googlatkaa Mr Creamjeans Favourites tms. Loistava saitti 😉 ❤

Vierailija
27/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkottaa, ettei kestä mitään pitkää esileikkiä, vaan on pakko päästä heti hommiin jos ei halua lakanoille tulla

Vierailija
28/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet hallitse itseään tai voi opetella pitkittämään erektiotaan? Ja etenkin kun pitkiä parisuhteita takana ja luulisi kokemusta jo kertyneen.

Ei. Etenkin uuden naisen kanssa tahtoo lasti lentää heti.

Eikö oo parempi että varotetaan? Sama tuo että joskus pyytää naista olemaan liikkumatta, kun ei pysty muuten estämään laukeemista.

Vierailija
29/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin anteeksipyyntö siitä, että voi laueta ennenaikasesti. Ja sit myös laukeaa. Kullilla on ihan oma tahtonsa, ei sitä voi hallita. Kun alkaa syöksyttää, niin sitä vaan tulee vaikka kuinka yrittäis pidätellä.

Vierailija
30/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi seksiä nopeasti laukeavan kanssa.Tuakin mieskään mun kanssa jos ei saisi orgasmiin asti

Vierailija
31/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni tykkäsi tuosta herkästä tulemisesta jos ei oltu nähty vähän aikaa. Koska tiesi että seuraavaa "lentoa" odotellessa jumppa-aktiviteetin kera hän sai monta kertaa...

Vierailija
32/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainenkin voi olla herkillä, enkä todellakaan pysty pidättelemään orgasmia kun tuntuu liian hyvältä. Niin se vaan joskus on. Miksi mies pystyisi?

Vierailija
33/33 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskenään yhteensopimattomien ei pidä harrastaa seksiä keskenään ainakaan toista kertaa. Olemme molemmat nopeita saamaan ja tyytyväisiä siihen. En jaksaisi mitään puolen tunnin sisäkkäin oloa.

Sama täällä. Kumpikin kiihtyy nollasta sataan. Minä tosin voin saada monta orgasmia helposti peräkkäin, joten jos mies pystyy sen aikaa pidättämään, niin tyydytän hänetkin täysin. Joskus käyn niin kuumana, että jo eka työntö saa tulemaan.

No en kyllä usko, vaadin todistukseksi koekäyttöä.

T.vain nopeat elävät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi