Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei saa vieläkään panna vapaasti

Vierailija
25.05.2016 |

Tuntuu että huorittelu ja lutkittelu ei ole vähentynyt yhtään. Hyvin harva nainen uskaltaa kertoa säädöistään muille kuin parhaalle kaverille. Mies voi tulla nähdyksi monta kertaa eri naisen kanssa läheisissä tunnelmissa, kun taas naiselle tämä on melkeinpä katastrofi. Ne hommat moni päätyykin hoitamaan vieraassa kaupungissa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP onneksi naiset eivät ole yhtään kaksinaismoralistisia miesten suhteen :D Mies sanoo yhden pahan sanan jostain naisesta, niin heti saadaan tuomita naisvihaajaksi ja luuseriksi. Naiset taas voivat haukkua vaikka koko miessukupuolen ja he ovat vain vahvoja naisia. Ei jaksa näitä uhriutumispuheita. Elämä on epäreilua, lopeta miesten syyttäminen. Jotain kertoo että tarvitsee täällä valittaa miehistä.

Vierailija
22/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan mies saa selville että montako kumppania naisella on ollut? Kertoo miehestä ihan tarpeeksi jos tätä alkaa kyselemään. 

Riippuu piireistä. Sä et tiedäkään miten laajalle naisen maine voi kiiriä esim. yhdessä ikäluokassa isossakin kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan mies saa selville että montako kumppania naisella on ollut? Kertoo miehestä ihan tarpeeksi jos tätä alkaa kyselemään. 

Mitä se kertoo? Kyl mä ainakin olen kysynyt, joten kerro ihmeessä millainen mies olen.

Vierailija
24/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että huorittelu ja lutkittelu ei ole vähentynyt yhtään. Hyvin harva nainen uskaltaa kertoa säädöistään muille kuin parhaalle kaverille. Mies voi tulla nähdyksi monta kertaa eri naisen kanssa läheisissä tunnelmissa, kun taas naiselle tämä on melkeinpä katastrofi. Ne hommat moni päätyykin hoitamaan vieraassa kaupungissa.

Nainen ei ikinä tiedä, koska hänen menneisyytensä paljastuu miehelle. Vähintäänkin huono omatunto salailusta vaivaa koko loppuelämän, ellei ole täysin paatunut.

Vierailija
25/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tällaiseen törmännyt. No toisaalta, pienen ikäni asustanut isolla paikkakunnalla. On mulla ollut "mainekin", tietyissä piireissä, mutta se mua lähinnä huvitti. :D

Seksikumppaneita kertynyt sellainen rapia 70. Suurin osa tasokkaita miehiä. Ja pakkeja olen jaellut avokätisesti myöskin, eli en tosiaa koskaan ollut mikään joka jätkän patja, vaan valitsin itse haluamani panot. Ja nautin seksistä, se oli mulla yks tärkeä tekijä. Olen aina saanut helposti orgasmeja, usein jopa perättäisiä.. väittäisin, että se olin kyllä minä joka enemmän niistä yhden illan jutuista sain irti. Ja siihen aikaan kun tuota touhusin, ei ollut hakusessakaan vakituista parisuhdetta.

Onhan tuosta jo lähemmäs 10 vuotta. Ja on matkan varrelta pari poikaystävääkin löytynyt. Ja perhekin tuli perustettua. Olen ihan tyytyväinen menneisyyteeni - eipähän menojalkaa kolota, kun on kaikenlaista kokenut ja tietää mitä tuolla on. Osaa arvostaa omaa ihanaa puolisoa, ja niitä vakituisen parisuhteen hyviä puolia. Huonotkaan ei tunnu niin pahalta, kun tietää, ettei se ruoho sen vihreämpää ole muuallakaan.

Eikä miestä haittaa mun aktiivinen historiani. No ehkä ihan vähän. Mutta eipä hänkään mikään kaikkein kiltein poika ole ollut. ;)

Ei ole mulle ainakaan kukaan tullut valittamaan seksuaalihistoriastani. Jos tulisi, viittaisin kintaalla. On vain ja ainoastaan oma asiani, kuinka paljon ja kuinka monen kanssa olen halunnut seksiä harrastaa.

Sääliksi käy lähinnä niitä tyttöjä, jotka eivät saa irtoseksistä kovin paljoa irti, mutta lähtevät siihen hyväksynnän ja huomion vuoksi. Se on surullista, eikä niin pitäisi kenenkään tehdä.

Jos seksistä nauttii, eikä loukkaa tai satuta ketään siinä sivussa, niin go for it! :)

Vierailija
26/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP onneksi naiset eivät ole yhtään kaksinaismoralistisia miesten suhteen :D Mies sanoo yhden pahan sanan jostain naisesta, niin heti saadaan tuomita naisvihaajaksi ja luuseriksi. Naiset taas voivat haukkua vaikka koko miessukupuolen ja he ovat vain vahvoja naisia. Ei jaksa näitä uhriutumispuheita. Elämä on epäreilua, lopeta miesten syyttäminen. Jotain kertoo että tarvitsee täällä valittaa miehistä.

Miten se tähän liittyy? Aloitus oli tietääkseni eri aiheesta?

Ap

Vierailija
27/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro miksi miehiä tuomitaan ja arvostellaan naisten taholta epäreilusti?

Vierailija
28/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on rakennettu siten, että naaras saa seksiä niin paljon kuin vain haluaa. Uros joutuu taistelemaan jokaisesta mahdollisuudesta. Naisen ei tarvitse kuin laittaa haku päälle ja oven takana on pitkä jono valmiita uroksia. Tavismies taas saa odotella vaikka elämänsä loppuun saakka jos ei itse lähde aktiivisesti taistelemaan niistä mahdollisuuksista.

Fiksu nainen ymmärtää ettei tällainen asetelma ole tasa-arvoiseksi mainostetussa yhteisössä oikeasti tasa-arvoinen vaan naisia suosiva. Siksi miehet eivät ole innostuneet tällaisesta tilanteesta. Mieti nyt vähän miltä tuntuisi jos itse olisit tavismies. Rahat kyllä muistetaan kerätä, mutta mitään rohkaisua tai tukea on turha odottaa.

Vierailija
29/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun miesasiamiehet! Voitteko mennä pilaamasta tätä keskustelua.

Vierailija
30/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro miksi miehiä tuomitaan ja arvostellaan naisten taholta epäreilusti?

Mitä se mulle kuuluu?

Vierailija
31/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä keskustelu ei ole meille? Tykkään olla täällä.

Vierailija
32/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko miten raivostuttavaa on lukea ja vastailla teidän paskaanne?!?

Vierailija
33/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuan. Kerro miksi sä luet ja vastaat?

Vierailija
34/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aargh, voitko nyt häipyä täältä tuhlaamasta ihmisten aikaa? Aikuinen mies ja muuta osaa tehdä kuin häiriköidä.

Vierailija
35/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aargh, voitko nyt häipyä täältä tuhlaamasta ihmisten aikaa? Aikuinen mies ja muuta osaa tehdä kuin häiriköidä.

Miksi annat mun tuhlata aikaasi? Oletko järjiltäsi?

Vierailija
36/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua sua tänne. Ketään ei kiinnosta mitä sä sanot. Usko nyt.

Vierailija
37/37 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua sua tänne. Ketään ei kiinnosta mitä sä sanot. Usko nyt.

Voi sua. Luuletko että mulla menee yöunet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi