Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ajoin muuttoautolla Suomen toiselta puolen naiseni luo. En alkanut yötä vasten purkamaan kuormaa. Se olikin turhaa sillä sisälle tultuani nainen sanoi, että se on loppu nyt, voit nukkua ensi yön sohvalla. Asunnoton ja ilman naista ja duunia. Rakastan elämää.

Kommentit (11)

Vierailija

Facebookin statukseen vaihdettu parisuhteeseen toisen naisen kanssa. 10v avioliitto takana, 3 lasta, koira ja satatonnia velkaa. No mitäpä sitä paskalla kun ei ole peltoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mies jankutti minulle kuukausikaupalla sitä, että minun olisi myytävä asuntoni, jätettävä työni ja muutettava hänen luokseen ulkomaille. Eräänä päivänä minulle sattumalta selvisi, että hän oli jo viikkoja aiemmin ottanut luokseen asumaan upouuden naisystävän. Onnekseni en hoppuile suurten päätösten teon kanssa, joten koti ja työ olivat tallella. Kysyin mieheltä, milloin hän oli ajatellut kertoa minulle asiasta, mutta ei hän halunnut vastata. Oli aika tylyä, muttei yhtä tylyä kuin sinun tapauksessasi.

Vierailija

Kurjalta kuulostaa, ap. :(

Ollessamme 19-vuotiaita poikaystäväni lakkasi yhtäkkiä viikoksi vastaamasta viesteihini tai puheluihini. Viikon kuluttua häneltä tuli lyhyt viesti, jolla hän jätti minut. Tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä, sillä aiemmin hän oli antanut ymmärtää kaiken olevan hyvin. Pyysin häneltä, voisimmeko kuitenkin vielä tavata ja puhua asiat selväksi. Hän suostui pitkin hampain tapaamaan, mutta ei kertonut mitään syytä eropäätökselle. Se oli minulle kova paikka, etenkin tuo, ettei "mitään" syytä ollut. Myöhemmin kuulin yhteisiltä kavereiltamme hänen sanoneen, että olen kuulemma tylsä ja tyhjäpäinen, pinnallinen bimbo. Olisin toivonut, että hän olisi a) kertonut jättävänsä minut kasvotusten ja b) sanonut syyksi vaikkapa, että hänen mielestään emme sovi luonteiltamme yhteen tms.

Olen varmaan lapsellinen ja pikkusieluinen, mutta en voinut olla tuntematta tyytyväisyyttä tavatessamme yhteisten tuttujen kautta kymmenen vuoden jälkeen, kun hänen naamansa venähti hänen kuullessansa minun olevan DI, naimisissa ja kahden lapsen äiti. Hän on edelleen ns. "taiteilijatyyppi" (=työtön) ja tyttöystävänsä tekee pimeästi amatööritatuointeja ja rakennekynsiä. En väitä olevani parempi ihminen kuin kumpikaan heistä, mutta tuntui kivalta, kun ihminen, joka on halveksunut minua ja puhunut minusta muille ilkeästi, sai pienen "näpäytyksen".

Vierailija

Joo. Sovittiin ettei enää tapailla ketään muita. Pari päivää siitä tulikin sitten viesti naiselta, ettö oonkin tässä kanssa tapaillu yhtä eksää ja tää oli tässä.

Vierailija

Tuli puhelinsoitto, että "olen pettänyt sinua ja minulla on nyt uusi emäntä. Pakkaa kamasi ja häivy!" Ei ollut ihan helppo homma pakata, kun olin siirtänyt jo suurimman osan tavaroista miehen luo, tarkoituksemme kun oli muuttaa yhteen (ja mies oli vieläpä se, joka halusi sitä enemmän). Kaikki oli hyvin ennen tuota puhelua. En ehtinyt edes kissaa siinä sanoa, kun mies jo lopetti puhelun. Laittoi sen jälkeen puhelimensa kiinni, ja en saanut koskaan mitään selitystä hänen teolleen. Ei mennyt kuin muutama päivä, kun mies meni uuden naisensa kanssa kihloihin ja he muuttivat yhteen.

Vierailija

Mies yht'äkkiä lopetti kokonaan kommunikaation enkä saanut mitään vastauksia tai soittoihin vastattu. Kävin myös ovella soittamassa ovikelloa (sisältä kuului musiikkia), mutta ei avannut ovea. Sellainen 6kk tiiviisti tapailtiin (puhuttiin yhteisestä tulevaisuudesta jne.) ja tämä vain tapahtui täysin yllättäen. En edelleenkään tiedä syytä.

Vierailija

Yhtenä aamuna vaan tuli tieto, että mulle on järjestetty 200 km bussikyyti kuulemaan jotain uutisia.

Perillä mies sitten kertoi että mua ei enää tarvita.

Eipä sitten muuta kun takaisin bussiin istumaan toiset 200 km takaisin kotiin :(

Vierailija

Mulla on useampi tälläinen tarina, kaikki tosin tapahtunut 15-18 vuotiaana että annettakoon anteeksi.

1. oltiin erään pojan kanssa sovittu keskiviikkopäivänä että ollaan yhdessä eikä tapailla muita. Jotain viestejä vaihdeltiin pari päivää mutta ei nähty. Lauantaina yhteinen kaveri toisesta kaupungista tuli meidän kaupunkiin, ja hänelle soitin että missä olet voitaisiin tavata. Tämä yhteinen kaveri sitten kertoi että valitettavasti ei onnistu koska X (poikaystävä) on täällä, eikä se halua enää tavata sua. Aikunkiva. En saanut ikinä tietää mitä tapahtui.

2. Muutaman kuukauden tapailun ja monen yhteisen yön jälkeen poika ei enää vastannut puheluihin tai viesteihin. Viikon päästä hän sitten soitti ja selitti todella tökerön tarinan, kuinka hänen täytyy nyt keskittyä pääsykokeisiin lukemiseen, eikä hän valitettavasti voi olla suhteessa johon ei voi 100% panostaa niiden pääsykokeiden takia.

3. Parin kuukauden tapailun jälkeen poika oli viikon reissussa, jossa oli paneskellut jotain toista (tämä selvisi myöhemmin). Kertoi että ei enää halua tapailla koska hänen ei tullut minua yhtään ikinä reissussa.

Vierailija

Tekstiviestillä ilmoitus tyyliin tämä on tässä. Liki 8v suhde päättyi, toinen nainen ollut kuviossa epämääräisen ajan. Kihlaus purkautui siinä ja seuraavana päivänä fb-päivityksessä kuvat ja sanat parisuhteessa.

Voi taivas, kuinka olen nyt onnellinen, vaikka tuosta aikaa vasta vuosi. Silloin olin kyllä ihan maissa, mutta toivuin muutamassa kuukaudessa, kiitos läheisten. Tuo pari näyttää siltä, että kalja maistuu ja hiukan vahvempikin juoma. Nainen hyvin mustis, ja mies ei pääse edes omiin harrastuksiin ilman häntä. Minkäänlaista ikävää en tunne, pientä vahingoniloa kyllä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat