Vierailija

luonnollisempaa, niin muistetaan taas status termit oikein, eli sinkku = vapaa ja lapseton henkilö...yh:t etenkin tuntuu usein sekoittavan tämän itsestäänselvyyden....ei tule aamulla ylläreitä..!!!!😊

Kommentit (12)

Vierailija

Yh:ko ei voi olla sinkku? Mites jos lapset on vaan viikonloppuisin? Tai jos on viikko viikko systeemi?

Kyllä sinkku vaan on ihminen jolla ei ole puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yh:ko ei voi olla sinkku? Mites jos lapset on vaan viikonloppuisin? Tai jos on viikko viikko systeemi?

Ainiin kuin ei minulla ole lapsia.....paitsi joka toinen viikonloppu..!! Buaaaaahhhhhh..!!!!!

Vierailija

Siis itse olen ihan ydinperheen äiti ja tätä asiaa en tiennyt, enkä kyllä sori vaan vieläkään omaksunut.

Siis jos esim eroisin ja lapset jää mulle, niin miehenikö ei voi sen jälkeen esitellä itseään sinkkuna jos lapset hänellä vaan joka toinen vkl. Tai minä?

Tai jos joku kysyy ootko sinkku? - juu olen.

Ei ne lapset liity sun parisuhde tilanteeseen. Ihan on järkevä kysyä, että onko sulla lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee käsitteet iloisesti sekaisin. Jos on yksinhuoltaja eli lapsilla ei ole toista huoltajaa, niin missä ne lapset arkisin sitten on?

Toisekseen, jos on lapsia, niin ei silloin ole single (suomeksi: yksittäinen) vaan perheenäiti/-isä ja taloudessa on monta ihmistä.

Vierailija

Oliskin nainen jota vois rakastaa, rakastella ja naida. Suudella ennen nukahtamista, halata suihkussa, puristaa tukasta kun laukeisin takaapäin hänen sisälleen... missä olet?

Vierailija

Eli kun minulta kysytään "oletko sinkku vai varattu?", niin täytyisi vastata "ei, olen yyhoo"? :D
Koomista.

En tosin itse kutsu itseäni ikinä sinkuksi, sillä pidän nimitystä halventavana.
Sinkku mielletään joksikin bailaavaksi nussmeisteriksi, enkä halua profiloitua sellaiseksi, kun en sellainen ole.
Olen tavallinen, sivistynyt ja omaa elämääni ilman miestä elävä, vapaa nainen.
En mikään holtiton sinkku, enkä etsi sen kummemmin seksiä kuin parisuhdettaankaan.
Tulee jos on tullakseen, mutta sinkku-termi pitää jotenkin sisällään kaiun siitä, että etsii jotain tai tietoisesti elää "sinkkuelämää".
Mä oon mä, ihminen jolla ei ole kumppania ja jolla on lapsi, perhe, ystävät jne.
Toki jotain itseironista yyhoo-läppää tulee välillä heitettyä, mutta en mä tosissani kutsu itseäni yyhooksi tai sinkuksi. Vanhaksipiiaksi mielummin.:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt menee käsitteet iloisesti sekaisin. Jos on yksinhuoltaja eli lapsilla ei ole toista huoltajaa, niin missä ne lapset arkisin sitten on?

Toisekseen, jos on lapsia, niin ei silloin ole single (suomeksi: yksittäinen) vaan perheenäiti/-isä ja taloudessa on monta ihmistä.

Kyllä single on single vaikka olis sata lasta, kaks norsuu ja kolme fuckbuddyy mutta ei avo/aviopuolisoa.

PÖLÖ!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tulee varmaan yllätyksenä, mutta yksinhuoltajalla voi olla ystäviä ja perhettä, vaikkei lapsen toinen vanhempi lapsen kanssa olisikaan.
Mun lapsi on enemmän ystävilläni ja sukulaisillaan, kuin keskiverto erolapsi isällään. Myös arkisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat