Vierailija

Hymyilin jo hiukan ja heitin yhden huumorilauseen kun mies istui mua vastapäätä.
Mä haluaisin kokeilla iskutaitojani pitkästä aikaa.
Mun pitäisi osata kun ennenkin osasin. Tosin ikää on tullut jo.

Kommentit (18)

Vanhempana pitää vaan mennä suoraan asiaan.

...

Nuorempana kaikki olettaa että kaikki haluaa iskeä koko ajan ja naisetkin on sen näköisiä että näin voisi tehdä. Vanhemmiten kaikki on vähän naimisissa tai halu hävinnyt. Ulkonäkökään ei välttämättä yllytä mihinkään.

....

Ei ole häpeä sanoa: "haluaisin iskeä sinut"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä iske työpaikalta. Älä syö kuormasta. Jollet tuohon ikään (mikä se liekään) ole oppinut, ettei tuosta seuraa kuin yks helkkarin harmi niin usko kun kertaalleen näpeilleen saanut sanoo.

Vierailija

No nyt kun on lämmintä vähän pikkuhamosta päälle, tissivakoa esiin. Ei liikaa mutta sillai sopivasti. Sitten kikattelet kaikille sen mukahauskoille jutuille. Kun istutte yhdessä kahvilla, änkeä sen viereen sohvalle. Ja erityisen tärkeää; käytä seuraavat pari kuukautta töissä aina samaa hajuvettä, joku mieto kukkainen tuoksu, Se iskostuu miehen päähän ja aina kun haistaa sen jossain sinä tulet mieleen. Helppoa ku heinän teko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No nyt kun on lämmintä vähän pikkuhamosta päälle, tissivakoa esiin. Ei liikaa mutta sillai sopivasti. Sitten kikattelet kaikille sen mukahauskoille jutuille. Kun istutte yhdessä kahvilla, änkeä sen viereen sohvalle. Ja erityisen tärkeää; käytä seuraavat pari kuukautta töissä aina samaa hajuvettä, joku mieto kukkainen tuoksu, Se iskostuu miehen päähän ja aina kun haistaa sen jossain sinä tulet mieleen. Helppoa ku heinän teko.

Hyvin tiivistetty. Paitsi että mun jutut on oikeesti hauskoja. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä iske työpaikalta. Älä syö kuormasta. Jollet tuohon ikään (mikä se liekään) ole oppinut, ettei tuosta seuraa kuin yks helkkarin harmi niin usko kun kertaalleen näpeilleen saanut sanoo.

Jep. Vanhan sanonnan mukaan oman poukaman sorsia ei pidä ampua.

Vierailija

Kikattelet ja nielet, kaksi tärkeintä taitoa naisille parinhankinnassa. Jos oikein superalfa kyseessä niin voit kruunata homman antamalla anaalia.

Vierailija

Hevonkukkua tuo kuormasta syöminen. Yrittänyttä ei laiteta. Oma mies on töistä tuotu: paskan palkan vastineeksi työpaikkaetuudet täytyy pitää kohdallaan. Naimisissa toistakymmentä vuotta, eikä ole kaduttanut. Baarista emme olisi toisiamme löytäneet.

Vierailija

Firmat kesäjuhlat tai perjantaikaljat töiden jälkeen ovat loistavia tilaisuuksia iskeä kiinni. Tietysti pikkujoulut on kaikkein paras tilaisuus, mutta kuka sinne asti jaksaa odottaa.

Vierailija

Se on tää kevät...ens viikolla jatkan ja aloitan etsimällä sopivat vaatteet ja taidot käyttöön.
Joskus osasin iskeä, miksen vieläkin osaisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat