Olen niin onnellinen - Ostimme minulle upean vihkisormuksen
Olen niin onnellinen. Ostimme minulle upean vihkisormuksen kultasepältä. Sormuksen nimi on Tulppaani ja oli melkoisen hintava. En malta odottaa,että saan pujottaa sen sormeeni tänäkesänä.
Löytyykö muita kesän 2016 morsmaikkuja?
Kommentit (17)
Täällä on elokuu 2016 morsian. Kirkko jo varattu mutta ei mitään muuta. Apua tulee kyllä kiire :D
Niin miksi olet onnellinen, ei käynyt ilmi tekstistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti häätkin vielä toteutuvat :D Onnittelut teille!!!!!
Eiköhän ne toteudu, sillä olemme olleet yhdessä jo yli 13 vuotta. ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on elokuu 2016 morsian. Kirkko jo varattu mutta ei mitään muuta. Apua tulee kyllä kiire :D
Mahtavaa! No kieltämättä voi tulla kiire pian, jos ette hyvin nopeaan varaa juhlapaikkaa yms. :)
Me olemme jo kaikki varanneet. Enää odotamme heinäkuuta! Ap.
Toivottavasti olet vielä onnellisempi tulevasta avioliitostasi kuin sormuksesta. Ja toivottavasti teidän avioliittomme kestää vähintään yhtä kauan kuin meidän, jonka solmimisesta tulee juuri tänään 24 vuotta.
Mun täytyy venytyttää mun kihlasormusta, on tässä kerennyt kutistumaan pesussa. Ajateltiin samoilla jatkaa häiden jälkeen. Mikä niissä timanteissa on se juttu?
Joidenkin bordelliprostituoitujen mukaan sulhanen haluaa aina polttareissaan palveluita. Onnea ja rakkautta kuitenkin teille! <3 <3 <3
Leuhkat ämmät! Eiköhän ne teidänkin äijät juokse vielä vieraissa, hih hih :D
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin bordelliprostituoitujen mukaan sulhanen haluaa aina polttareissaan palveluita. Onnea ja rakkautta kuitenkin teille! <3 <3 <3
Missä olet päässyt näitä bordelliprostituoituja haastattelemaan?
Olisi mielenkiintoista nähdä millaisia ja millaisessa tilanteessa nämä "kyllä miehesi vielä pettää", "eroatte pian" ymv. viestien manailijat ovat :D
Onnittelut oikein hyvästä ostoksesta ja tulevista häistä!
Minun mieheni teetti minulle ulkomailla valkokultaisen timanttisormuksen jollaista ei Suomesta olisi saanut. Kaunis sormus on se piste i:n päälle avioliitossa, katkeria ovat ne jotka toisin väittävät.
Menimme naimisiin vuosi sitten.
Mä myönnän sinkkunaisena että olen ihan puhtaan rehellisesti kateellinen näille onnellisille ketkä vaikuttavat vielä menevän onnellisina naimisiin (eivätkä oleta että mustasukkaisesta tai itsekkäästä kumppanista kuoriutuisi häiden myötä prinssi...) :D Silti toivotan ihan vilpittömästi onnea alottajalle kun se luo myös meille sinkkunaisille toivoa :-) Onnea!
Toivottavasti häätkin vielä toteutuvat :D Onnittelut teille!!!!!