Vierailija

Mies petti aikoinaan. Syynä kyseisen naisen vastustamattoman seksikkäät ja isot rinnat. Oli menettänyt itsehillinnän ja järjen. Itselläni A-kuppi. Kertoo kyllä tykkäävänsä mun rinnoista ja seksin aikana rinnat saa paljon huomiota. Mutta paska olo jäi. Mies ei tunnu ymmärtävän miten pahalle tuntuu. Sanoo, että kaikkihan isoista rinnoista tykkää. Että olisiko parempi valehdella pettämisen syystä. No olisi! Katuu siis tekoa, mutta ei ymmärrä miksi jaksan pahoittaa mieleni rintojen suhteen. Itse nautin kun rintojani nuollaan ja puristellaan, mutta tapauksen jälkeen en ole kyennyt nauttimaan. Ajattelen vaan miehen haaveileva niistä supertisseistä. Tuli tämä mieleen tuosta ketjusta, jossa nainen möläyttänyt miehen kalun koosta. Toipuisiko mies ikinä jos nainen pettäisi isokaluisen miehen kanssa, koska se nyt vaan on niin vastustamaton ja tekee hyvää. Mutta että kyllä se oman miehen keskivertokin ihan hyvin passaa ja mitä siitä mieltä pahoittamaan. Miten tilanteen voi korjata vai voiko mitenkään?

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Ota silarit. Pienirintaisena naisena juuri tuosta syystä elämä on rankkaa, koska oikeasti yksikään mies ei pistäisi pahakseen isompia rintoja :( Aina on sellainen olo ettei riitä omana itsenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oikein kunnon loukkaus ja mies on todella itsekkään makuinen ihminen. En voi tajuta, miten olet sen kanssa yhä. En todellakaan tajua. Tai miten ylipäänsä voit luottaa siihen.

Vierailija

Miksi olette edelleen yhdessä? Mies loukkaa sinua syvästi pettämällä sinua ja lisäksi osoittaa empatiakyvyttömyttään, kun ei ymmärrä miksi "puutteittesi" korostus saa sinut pahalle mielelle. Harkitsisin sinuna vakavasti, haluaako tuollaisen itsetunnonmusertajan kanssa ylipäätänsä olla.

Vierailija

Joku ensimmäistä kommenttia alapeukuttanut: oletko itse pienirintainen? onko miehesi ollut erittäin tyytyväinen ja onnellinen siihen millaiset rintasi ovat?

Vierailija

Heivaa helvettiin se miehesi, ansaitset parempaa. 

On olemassa jopa miehiä jotka pysyvät uskollisina pienirintaiselle naiselle. Ainakin omani, mulla on AA-kuppi ja mies tyrmää silikonihaaveeni jatkuvasti. On vissiin enemmän peppumiehiä ja se osasto mulla on kunnossa. :D Tosin vaikka olisin mikä lättäpeppu niin ei mun mies pettäisi mua isopeppuisen kanssa. Se on mun kanssa eikä mun perseen.

Ja hei oikeasti, mies joka pettää rintojen takia... Ei hitto. Pinnallinen kusipää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku ensimmäistä kommenttia alapeukuttanut: oletko itse pienirintainen? onko miehesi ollut erittäin tyytyväinen ja onnellinen siihen millaiset rintasi ovat?

Minä alapeukutin ja kyllä olen itse pienirintainen ja miestä ei ole ollut koskaan ja suurin syy tuo oma rinnattomuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin ja kyllä olen itse pienirintainen ja miestä ei ole ollut koskaan ja suurin syy tuo oma rinnattomuus.

Niin, mitä juuri kirjoitin. Pienet rinnat ovat iso haitta naiselle ja estää jopa pariutumisen. 

Vierailija

Yli laidan. On vain ajan kysymys, koska seuraava liian houkutteleva tissipari tulee eteen, eikä taaskaan löydy itsehillintää saati järkeä. Rivien välistä kuulostaa myös siltä, että mies on Minulla on oikeus -tyyppejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi kuule... Voin taata, ei miehen puute johdu rinnoistasi. Ainakaan niiden miesten takia. Mahdollisesti oman huonon itsetuntosi takia.

T. 70A

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En mä sitä alapeukuttanut mutta mieli teki.

Mä nimittäin tunnen riittäväni omana itsenäni. Mä olen kokonaisuus, en rinnat. Ja aika mainio kokonaisuus olenkin, suoraan sanoen. :D Jokainen seurustelu- tai panokumppanini on ollut tyytyväinen mun rintoihin. Tai ainakaan en ole minkäänlaista tyytymättömyyttä havainnut.

Tiiäks kun nainen voi olla nainen vaikka rinnat olisi pienet. Uskomatonta ajattelua että pienirintaisuus on vika joka pitää korjata. Se on ominaisuus jonka voi halutessaan muuttaa mutta mikään kansalaisvelvollisuus se ei ole.

Niin muuten, ainoat jotka on mun rintoja haukkuneet on ollut naispuolisia... (ex-kavereita)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On? Seksissä tissit saa huomiota, iltaisin kun mennään nukkumaan räplää tissejä, on nimennyt ne, sanoo ainakin 1x vko että tissini ovat juuri hänen makuunsa, oikein kyttää aina että josko ottaisin paidan/rintsikat pois esim. suihkuun mennessä että pääsee leikkimään tisseillä edes lyhyesti... Ja mulla on pieni, ketunnokkainen b-kuppi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi kuule... Voin taata, ei miehen puute johdu rinnoistasi. Ainakaan niiden miesten takia. Mahdollisesti oman huonon itsetuntosi takia.

T. 70A

Jep. Mullakin meinaisi olla tarjokkaita yli oman tarpeen. :D

T: 70AA

Että ei muuta kuin itsetuntoa kehittämään vaan. :)

Vierailija

Aivan helvetin loukkaavasti sanottu ja tehty! mieheltä. Onko se oikeasti tuon kestämisen arvoinen?
Arvostan rehellisyyttä, mutten loukkaavan totuuden tyrkytystä. Kysyitkö siis syytä pettämiselle vai kertoiko oma-aloitteisesti? Jos oikein kertoi, niin tyhmäkin vielä.
Luottamusta en voisi tuollaiseen rakentaa, vai riitti pelkät isot rinnat viemään itsehillinnän ja järjen? Järki tais jäädä sinne lollojen väliin?

Vierailija

Jätä jo ihan pettämisen vuoksi! Minä siihen toiseenkin ketjuun kommentoin että kun mieheni sanoi rintojani rompsottaviksi niin se oli melkein jo eron paikka.

Vierailija

Itse olen 75 A ja koskaan ei miehistä ole ollut puutetta. Jos ei miehiä saa, niin se on sitten jostain ihan muusta kiinni kuin tisseistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen pieni rintainen. Ap:n ongelma ei ole kuitenkaan pienet rinnat vaan kusipää mies.

Mun rinnat ei ole ikinä ollut ongelma yhdelläkään miehelle kenen kanssa olen ollut (tai ei ainakaan ole ääneen sanonut). Nykyinen mies tuntuu hyvinkin viihtyvän niiden parissa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat