Vierailija

Olisi halunnut tuoda äitinsä ja tämän siskon, serkkunsa ja tämän 3 lasta.

Meillä on ihana pieni saarimökki, jossa voi majoittua enintään 8 henkilöä.

Miniälle ja seurueelleen olisi sopinut juuri vain heinäkuun kolmas viikko, jolloin mun miehellä on lomaa ja samoin tyttären miehellä. Eli meitä on jo siellä viisi.

Oli pakko sanoa, että tuolloin ei vaan sovi. Niin miniä yritti että ettekste voisi nyt olla pois tätä yhtä viikkoa että he pääsis?

No ei voida kun ollaan muutenkin vaan kolme viikkoa mökillä.

Mutta sanoin että kaikkina muina aikoina kun me ei olla siellä ovat tervetulleita! Mutta ei sopinut, vaikka kukaan rouvista ei ole edes töissä.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Etkö tahdo olla poikasi perheen kanssa siellä yhtä aikaa? Jos ei siis oteta nyt lukuun niitä muita miniä sukulaisia. Kuulosti vähän pahalta kun sanoit, että pojan perhe on tervetullut silloin, kun te ette ole siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö tahdo olla poikasi perheen kanssa siellä yhtä aikaa? Jos ei siis oteta nyt lukuun niitä muita miniä sukulaisia. Kuulosti vähän pahalta kun sanoit, että pojan perhe on tervetullut silloin, kun te ette ole siellä.

ei kai pojan vaimon äiti, vaimon täti, serkku ja sen kolme lasta ole lähiperhettä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ei kai pojan vaimon äiti, vaimon täti, serkku ja sen kolme lasta ole lähiperhettä? 

No mutta se oma poika, milloin hän sitten on tervetullut?

Vierailija

Ei kellään ole kivaa jos mökki on ylitäynnä toisilleen puolituttuja ihmisiä ja vessaan aina jono. Ja mökin omistajilla luonnollisesti ensin oikeus valita milloin siellä viettävät aikaa.
Omalta anopilta en siis olisi tuollaisesta loukkaantunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta

Myös minä olen ihan äärimmäisen kiitollinen tästä tiedosta, mitä olit juuri kertonut miniällesi sekä siitä, että tiedän nyt teidän perheen loma-ajat ja suunnitelmat!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 Ja mökin omistajilla luonnollisesti ensin oikeus valita milloin siellä viettävät aikaa.

Miten niin "luonnollisesti ensin oikeus valita"???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Varmaan milloin vain.

Vierailija

Ihan oikein teit. Ei tuollaisesta pitäisi suuttua.

Meillä ei ole omaa mökkiä mutta käymmä sekä vanhempieni että appivanhempien mökeillä. Aina kysytään että onko ok jos tullaan.

Appivanhempani eivät osaa kieltää. Joten olen sopinut apin kanssa että pistän viestillä kysymystä ja jos hän ei vastaa niin ei mennä :) He siis usein soittelevat että olisi mökki vapaana tai halutaanko tulla lasten kanssa mökille.

Omat vanhempani ovat tomerampia sanomaan ei.

Vierailija

Jos vaan ei mahdu niin ei mahdu, miks täytyy raahata puol sukua samana viikonloppuna mukaan ja häätää mökin omistajat. Itse en ainakaan kehtais, enkä loukkaantuisi jos anoppi sanoisi että ei silloin mahdu noin paljon porukkaa kun ovat siellä itse. Mikseivät vuokraa mökkiä vaikka leirintäalueelta jos haluavat keskenään lomailla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No varmaan silloin kun sen vaimo ei ole raahaamassa puolta sukua mukanaan ???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
 Ja mökin omistajilla luonnollisesti ensin oikeus valita milloin siellä viettävät aikaa.

Niin, eikös ole jännä juttu että omistajalla on päätäntävalta omaisuudestaan. :D

Voi morjens. Mun mielestä ap on kiva ihminen kun on edes päästämässä miniää sukuineen omalle mökilleen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No millä perusteella ei olisi?

Vierailija

Mitähän tää sun miniä vielä keksiikään? Tosin eikös teidän pitänyt pistää välit siihen poikki sen viime kertaisen mökkiepisodin jälkeen? Nytkö se sitten kuitenkin pääsee taas sinne teidän saarelle tverkkaamaan terassille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No millä perusteella ei olisi?

Koska MINÄMINÄMINÄ asenne, "mutta kun MINÄ haluan mökille juuri tuolloin, niin omistajat kuuseen". On kyllä aikamoisen naisen ap:n poika löytänyt itselleen :'D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat