Vierailija

Loopilta tulee siis pääasiassa englanninkielistä hittikamaa. Tyttö ei osaa englantia, mutta laulaa sujuvasti kaikki biisit ulkoa niin, että sanat kuulostavat ihan oikeilta. Laulaa nuotilleenkin vielä ♥

Onko tämä ihan tyypillistä tuon ikäisille, vai onko tyttöni poikkeuksellisen lahjakas musiikillisesti ja/tai kielellisesti? :D Mua ainakin hämmästyttää tuo :)

Kommentit (7)

Vierailija

Miksi teillä kuunnellaan noin paskaa musaa? 😄 Osaako tyttö soittaa hyvin jotain soitinta? Vasta sitten voidaan puhua poikkeuksellisista lahjoista. Aina se oma äiti ei ole se parhain tuomari. ;)

Vierailija

Tyttö sitä Looppia haluaa kuunnella, en minä :) Omassa huoneessaan on aina radio päällä.

En ole ihan tosissani tuon "poikkeuksellisen lahjakkuuden" kanssa, mutta hämmästelen aina, miten tyttö vetää :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen ruotsinkielisessä päiväkodissa töissä ja jopa 4-vuotiaat opettavat toisilleen englannin kielisiä lauluja nuotilleen. 

Luulisi että sieltä Loopiltakin tulee aika paljon toistoa (ja onko ne laulut tyyliin neljän lauseen toistoa autotune höysteellä). Jos oppisi kerrasta sanat niin olisi jo taitava.

Vierailija

No sitähän se Loop just on, mieleenpainuvia poppirallatuksia, samat biisit sata kertaa päivässä. Ehkä ei vaan voi välttyä oppimasta niitä ulkoa kun tarpeeksi kuuntelee.

AP

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat