Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko puhua terapeutille eroottisesta transferenssistani?

Vierailija
24.05.2016 |

Pelkään, ettei hän voi tavata minua enää, jos kerron että hoidon alussa himoitsin häntä ja fantasioin hänestä. Olin tosi ihastunut.
Kaiken aikaa olen ollut tietoinen että en ole ihastunut häneen henkilönä, en edes tunne häntä. Olen tietoinen transferenssistani, koska se on ollut samanlainen muitakin "isähahmoja" kohtaan. Hävettää, kun terapeutti on vanha ja harmaa ja minä reilu kolmekymppinen.
Voinko sanoa terapiassa tuota? Vai tuleeko vaivautuneisuus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksat. Et ole vastuussa terapeuttisi vaivautuneisuudesta.

Vierailija
2/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo. Voi olla molemminpuolista.

Vierailija
4/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit sanoa. Se olisi jopa suositeltavaa.

Vierailija
5/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuleko vaivautuneisuus" Hehheh, no ehkä sulle tulee. Ei varmastikaan ole ensimmäinen kerta, mikään yllättävä saati erityisen kiusallinen juttu pitkää uraa tehneelle harmaahapsiterapeutillesi.

Vierailija
6/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä terapiassa sitten tehdään käytännössä, kun tuollaisesta sanoo? Siis jos molemmille osapuolille on selvää, että kyse ei ole mistään oikeasta ihastumisesta vaan terapiaprosessista, niin miten siitä edetään?

Vierailija
7/9 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
8/9 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
9/9 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro avoimesti mitä tunnet. Elä tunne itseäsi mitenkään epänormaaliksi, koska voiko meistä kukaan väittää olevansa normaali, kun jokaisella on aina jotain toisten mielestä "erikoista" sisimmässään. Tuollainen "erikoisuus" onkin monesti yllättävän yleistä ja näin ollen normaalia. Hyvää kesää sinulle ja nauti  fantasioistasi, jotka sinua miellyttää .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme