Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kysy pois.

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä haittaa siitä olisi, jos siippasi sattuisi kuksaisemaan jotain toista akkaa? Ei siihen kukaan kuole, jos se nyt kortsua käyttää.

Vierailija

Etkö tunne oloasi naurettavaksi? Minusta olisi tosi noloa olla mustasukkainen. Jos ei mies halua olla mun kanssa niin menköön muualle, ei mun elämä siitä järky.

Vierailija

Miten toimisit kun osoittaessasi mustasukkaisuutta minä vetäisin aivan järkyttävän raivokohtauksen aiheesta "et voi omistaa minua" ja jättäisin sinut heti?

Exäni yritti alkaa epävarmuudessaan 5v jälkeen rasittavan mustasukkaiseksi ja se tuhosi suhteen alle kolmessa kuukaudessa, hän kuulemma pelkäsi että jätän tai vaihdan hänet...
Ei ollut aiheeton pelko sikäli että hän toteutti pelkonsa aivan itse, asiasta keskusteltiin paljon ja vieläkin tätä kirjoittaessa puistattaa ja inhottaa se ajatusmaailma.
Välit menivät hyvin myrkylliseksi kun toisen naama oli norsun vitulla mainitessani 20v vanhemman työkaverin nimen, pelkkä naisen nimi nimi sanomana sai aikaan reaktion hänessä kun huonona hetkenä ei saanut peitettyä sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etkö tunne oloasi naurettavaksi? Minusta olisi tosi noloa olla mustasukkainen. Jos ei mies halua olla mun kanssa niin menköön muualle, ei mun elämä siitä järky.

Mun järkkyis ja lasten myös

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat