Vierailija

http://yle.fi/uutiset/bill_cosby_taas_oikeuden_kuultavana/8904907

Onko se nyt syyllinen vai syytön? Viiskytä naista nostanut syytteitä ja äijä kiistää kaiken. Ei olis uskonu tostakaan. Eli onko se tunteeton psykopaatti?

Kommentit (10)

Vierailija

Jos minä olisin samassa jamassa syyttömänä syytettynä niin en minä ainakaan mitään sopisi oikeussalin ulkopuolella. Mutta Yhdysvaltalainen oikeussysteemi on vissiin muutenkin niin kiero, että syyttömienkin on parempi maksaa verenimijöille kuin mennä oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin samassa jamassa syyttömänä syytettynä niin en minä ainakaan mitään sopisi oikeussalin ulkopuolella. Mutta Yhdysvaltalainen oikeussysteemi on vissiin muutenkin niin kiero, että syyttömienkin on parempi maksaa verenimijöille kuin mennä oikeuteen.

Sun mielestä on jees huumata naisia ja nussia niitä?

Vierailija

Ihmisluonto on julma, näkeehän sen historiaa katsomalla. Ei kaikki ole Saatanan tekosia vaan ihminen on myös sairas hirviö.

Pelastus helvettiin joutumiselta on yksin Jeesuksen Kristuksen evankeliumin ja uudestisyntymisen kautta. Tee parannus ja usko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisluonto on julma, näkeehän sen historiaa katsomalla. Ei kaikki ole Saatanan tekosia vaan ihminen on myös sairas hirviö.

Pelastus helvettiin joutumiselta on yksin Jeesuksen Kristuksen evankeliumin ja uudestisyntymisen kautta. Tee parannus ja usko.

tarkennus: vain Jumala tietää onko hän syytön vai syyllinen, siihen en ota kantaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

tarkennus: vain Jumala tietää onko hän syytön vai syyllinen, siihen en ota kantaa.

Kyllä mä uskon, että jokunen muukin tietää. Sinä nyt et ehkä, eikä mullakaan ole kuin vahva epäilykseni, mutta joo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä on jees huumata naisia ja nussia niitä?

ÖÖÖ nyt en kyllä ymmärrä miten sinä tulkitsit asian noin tuosta tekstistäni. Ihmettelin vaan että kuka ihme sopii juttuja oikeussalin ulkopuolella jos kerran on syytön. Tuntuu omasta mielestäni hieman oudolta, mutta amerikkalainen oikeuskäytäntö on hieman erilainen kuin meidän.

Vierailija

Olin viime kesänä USAssa ja tuli seurattua uutisointia. Monet naiset kertoivat omilla kasvoillaan tv:ssä tapahtuneista. Aika ikävää kuultavaa, ja hyvin saman kaavan mukaan kaikilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat