Vierailija

vähän olen liikuskellut mutta sohva kutsuu taas heti... Karseaaaaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Mikset pyytänyt lääkäriä kirjoittamaan sinulle Sirdalut Retardia?

Minä haen tuota nelosta vasta ja jos rahat ovat vähissä. Sirdalut Retard on ns luksusversio, joka ei vaikuta normaaliin elämisen ja työskentelyyn mitenkään. Nelostakaan en uskalla ottaa kuin ennen nukkumaan menoa sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sirdalud on kyllä stydiä kamaa- Itsekin pystyn ottamaan tyyliin puolikkaan 2 mg Sirduludin päivässä ja vain yöksi. Tuota Retardia on pienimmillään vain 6 mg, ja pystyn sitäkin käyttämään vain jos kaadan sieltä kapselin sisältä pois 2/3 aineesta. Sitä kannattaa kokeilla, mutta se on yksilöllisestä kuinka paljon vähemmän se väsyttää kuin tavallinen tabletti. Kapselista siis aine liukenee pidemmän ajan kuluessa ja vaikutus on tasaisempi kuin tabulla.

Norgesic eli eri lääkeaine ei mua muuten väsyttänyt ollenkaan yhtä pahasti kuin Sirdalud, jos ei sitten niin tehokkaasti auttanutkaan.

Vierailija

En koskaan ota Sirdaludia päivällä. Yöksi vain ja silloin nukun kyllä tosi sikeästi koko yön (ja otan vain 2 mg). Näen muuten hirmuisia unia kun olen ottanut Sirdaludia.

Itsellä oli lihaskipuihin sirdaludia. Ei tehonnut laisinkaan. Tuli unettomuutta yöllä ja nukuin Pieniä pätkiä ja Olin hereillä kauan. Sitten sain norflex 100mg ja en ole huomannut että sekään tehoaisi. nukuttua saan 5-6 tuntia yössä kun Pikku ipana heräilee öisin vielä.

No more Mr Nice guy

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset pyytänyt lääkäriä kirjoittamaan sinulle Sirdalut Retardia?

Minä haen tuota nelosta vasta ja jos rahat ovat vähissä. Sirdalut Retard on ns luksusversio, joka ei vaikuta normaaliin elämisen ja työskentelyyn mitenkään. Nelostakaan en uskalla ottaa kuin ennen nukkumaan menoa sängyssä.

Joo, ehkä sun kohdalla mutta äläpä yleistä ettei jollekulle käy köpösti...

Mulla vastakkainen esimerkki Sirdalud Retard 6 mg. Otin niska-hartiajumiin illalla, aamulla suihkussa silmissä sumeni ja piti maata välillä suihkun lattialla. Könysin töihin aamuseiskaan. Työpaikalla (sattumoisin ensiapupoli) olin vieläkin huonossa hapessa ja työkaverin mitattua paineet (RR jotain 80-90/30-40) mun rooli vaihtui hoitajasta hoidettavaksi.

Että näinKIN voi käydä. Varovasti niiden lääkkeiden kanssa!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat