Alamahakipua ja lisää kipua koko aika noin 7 kuukautta ja pahoinvointia. Alamahani ultrattiin ja peräsuoli tähystettiin.eikä kuulemma näkynyt mitään. Osaako joku sanoa

No more Mr Nice guy

Kommentit (13)

Vierailija

Ainakin sellainen näkyisi, jos olisi imusolmukkeet suurentuneet. Varmaan suurempi kasvainkin näkyisi. Kuitenkin virtsarakon syöpää pelätessä täytyy vissiin tehdä virtsarakon tähystys. Jotain voi saada selville myös, jos tutkii virtsasta solut. (Ei siis se tavallinen bakteeripissakoe, vaan joku erillinen solukoe)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mika kirjoitti:
Alamahakipua ja virtsaamis kipua koko aika noin 7 kuukautta ja pahoinvointia. Alamahani ultrattiin ja peräsuoli tähystettiin.eikä kuulemma näkynyt mitään. Osaako joku sanoa

No more Mr Nice guy

Vierailija kirjoitti:
Onko kiveksissä mitään oireilua, kivessyöpä on nuorten miesten yleisin syöpä

Koko aika oikea kives jomottaa. Kiveksetkin ultrattiin samalla kuin mahakin

No more Mr Nice guy

Vierailija kirjoitti:
Onko sinulta otettu PSA? Kaikki virtsanäytteet ja tulehdusarvot otettu?

Psa oli 0,5. Ton mukaan ei ole eturauhassyöpää. Tulehdusarvot alle 8. Normi pissa ja viljely puhtaat Ja kaikki muut munuais,maksa kokeet kunnossa. Olen lukenut virtsarakon syövän oireet ja kaikki täsmää.lääkäri epäili eturauhasen tulehdusta ilman tulehdusta. Olen syönyt kaiken maailman lääkkeitä

No more Mr Nice guy

Vierailija kirjoitti:
Virstatietulehdus, klamydia tai tippuri?

Klamydia ja tippuri testattu. Itse epäilen jotain kroonista virtsatietulehdusta. Lääkärit ei lähetä enää kokeisiin kun ei ole tulehdusta. Itsellä ei ole varaa mennä yksityiselle

No more Mr Nice guy

kokeilen huomenna terveyskeskuksen lääkärille ajan ja yritän kiltisti kysyä lähetettä urologille kun ei tämmöistä kives ja pissakipua kestä. Jos ei suostu Annan pusun

No more Mr Nice guy

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat