Vierailija

Pitäis alkaa ensvuotta varten miettimään valintoja, ja yks niistä on asuntola. Oon miettiny Oulua paikkakunnaksi, ja kävisin kaksoistutkinnon. Halu ollu muuttaa jo vuosia, mutta vuokrakämppään ei ole järkeä muuttaa vielä kun ei saa kaikkia tukia. Onko missään asuntolassa mahdollisuutta saada yksin sitä huonetta, vaikkapa maksua vastaan? Ihankuin jostain olisin näin lukenut, mutta saako _missään_ tämmöstä mahdollisuutta? ~200KM päässä ois Oulusta koti mutta tuttu asuis vuokrakämpässä yksin just tuolloin kun menee opiskelee syksyllä niin sinnekki ois mahollisuus mennä vknlopuiksi. Toki suunnitelmat ja kaikki voi muuttua hetkessä mutta ei niin ongelmaa jos joka vknloppu kotiin pitäisi mennä.

Muuten asuntolaelämä ei pelota, vastauksia tuohon yhteen tarttisin eniten. Eli onko mahdollisuutta saada huonetta itselleen?

Kommentit (6)

Vierailija

No ei todellakaan ole mahdollista. Oulussa on soluista jne huutava pula jo nyt joten eivät ala kermaperseille antaa mitään yksityisiä huoneita maksua vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole mahdollista. Oulussa on soluista jne huutava pula jo nyt joten eivät ala kermaperseille antaa mitään yksityisiä huoneita maksua vastaan.
Oikeesti aikuiset (?) ihmiset ei osaa vastata asiallisesti mihinkään? 

Vierailija

Itse asuin kaksi vuotta asuntolassa, kun lukion jälkeen kävin ammattikoulua. Asuntola oli ilmainen, siksi näin. Ensimmäisenä vuotena olin yksin huoneessani, toisena en. Että kai se teoriassa mahdollista on, jos tilaa on. Mutta voihan olla, että muutkin asiat vaikuttavat siihen kuin pelkkä tila, en tiedä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat