Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asun kerrostalossa, jonka parvekkeilla ei saa polttaa. Joudun siis n. kolmesti käymään ulkona tupakalla (joo joo) ja viimeisen kahden viikon ajan AINA kun käyn ulkona on rappusten edessä kolme hyttystä.

Siis kolme. Aina kolme. Samassa kohdassa. Aina. En tiedä miksi tämä hämmentää mua niin paljon :D Voiko ne olla samat kolme hyttystä joka kerta? Onko niitä useampi ja vuorottelevatko ne esimerkiksi tunnin välein? Miksi ne ovat AINA SAMASSA KOHDASSA ja miksi ne ei liiku koskaan mihinkään?

Kaikkea sitä aikuinen ihminen joutuu elämänsä aikana miettimään.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

AHA! Entä jos ne olekkaan hyttysiä vaan jotakin muuta! Niinpä pieniä harmaita olioita tuolta planeetta Xenomorph Primeltä! Tai sitten ne on kuuntelulaitteita tai oikeastaan vain yksi on kuuntelulaite ja yksi niistä katselulaite! NO mikäs se kolmas on! A HA!!!

Niinpä miettikäpää tätä ja katselkaa " hyttysiä " ihan uusin silmin!

Vierailija

Kyllä ne liikkuu mutta silloinkin semmosta max. 10 sentin ees-taas-liikettä. Ja juu en polttele mitään muuta ku ihan vain tupakkaa :D Ensimmäisen kerran kun nuo näin olin juonut pari lasia viiniä ja ajattelin että silmissä heittää. Mutta kaksi viikkoa ne on siinä hengaillut! Jännittävää.   AP

Vierailija

Jos siihen ulko-ovelle menis muna kovana seisomaan, niin istahtaiskohan ne hyttysen siihen kalulle ja alkaisivat herkuttelemaan paisuvaisverellä? Älkää kysykö miksi, mutta tuli vain mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Merkkaa ne erivärisillä tusseilla, niin näät onko ne samat örkit siinä.

No helpompi on nimetä ne! Sitten näet onko ne samoja kun kutsut niitä.

Aatteli nyt ite hieman sinun pää olisi väritetty vaikka keltaisella tussilla... Nimeä ei ois ollenkaan sinulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne liikkuu mutta silloinkin semmosta max. 10 sentin ees-taas-liikettä. Ja juu en polttele mitään muuta ku ihan vain tupakkaa :D Ensimmäisen kerran kun nuo näin olin juonut pari lasia viiniä ja ajattelin että silmissä heittää. Mutta kaksi viikkoa ne on siinä hengaillut! Jännittävää.   AP

Tämä oli kiva. Huonompi homma on, että kuulostaa mun reaalielämältä. Aina jotain tolkutonta meneillään. Ihan selvinpäinkin, puhumattakaan.. Ehkä sä olet kuin minä, kiinnität vähän hölmöihin asioihin huomiota.

T. Psyykkisesti täyspäinen, tai ainakin suhteellisen

Vierailija

Siellä olivat taas, kivassa kolmiomuodostelmassa mua vastassa. Päätin nimetä ne Martiksi, Sepoksi ja Teuvoksi. Teuvo oli vähän pirteämmällä tuulella kun pari tuntia sitten, mitenhän sillä menee?

Mutta tosissaan. Tämä alkaa häiritä koko ajan enemmän :D miksi ne on siellä?!     AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siellä olivat taas, kivassa kolmiomuodostelmassa mua vastassa. Päätin nimetä ne Martiksi, Sepoksi ja Teuvoksi. Teuvo oli vähän pirteämmällä tuulella kun pari tuntia sitten, mitenhän sillä menee?

Mutta tosissaan. Tämä alkaa häiritä koko ajan enemmän :D miksi ne on siellä?!     AP

Toivottavasti Teuvo ei ole sen Göstan tuottaman Anglia-kuskin sielunkamu. Näytti siis pirteältä? Loistavaa.

Ja sulle yleisesti; kun olet alkuun päässyt niin jatka vaan. Mä alan kun olet yhtä hyvä havainnoimaan epäolennaisuuksia kuin minä, sun kirjekaveriksi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat