"Pahoinpidelty Miss Helsinki Jessica Ruokola blogissaan: Olen ollut surun murtama huomatessani ihmisten julmuuden"
Kommentit (11)
Huh mikä leuka. Vähemmän mieshormoneita nyt. :(
Jaaha, ukko pistäny asialle tekemään pr:ää.
Ilmeisesti missi itse ei ole julma ihminen, kun kielsi kaiken ratkaisevan näytön pahoinpitelyn oikeudenkäynnissä. Toivottavasti ei-julma poikakaveri ei vetele taas kohta ei-julmasti turpaan. Netin julmurit jotka seurasivat juttua epäuskoisena ovat ne tosi syypäät.
Jaa-a. Hyvä tietenkin ettei keskustelupalstojen julmuus murtanut leukaluuta.
Onpa tytöllä hirveä meikki. Pulunkivittäjäkin vielä?
Minä olisin surun murtama enemminkin siitä, että oma läheinen rakkaani pahoinpitelee minut. En siitä, mitä tuntemattomat sanoo.
Jos alkaa steroidinarkomaanin kanssa seurustelemaan niin tuollaiseen sairaaseen käytökseen joutuu varautumaan
Blaaaaaaaah... Luultavasti tietää jollain tasolla itsekin, miten tuossa tilanteessa olisi ollut järkevintä toimia, mutta teki jostain käsittämättömästä syystä päätöksen jatkaa suhdetta. Todennäköisesti ottaa dunkkuun vielä monta kertaa, mutta mitäpä noita aikuisen ihmisen valintoja (?) vatvomaan. Jotkut meistä eivät koe ansaitsevansa ihmisarvoista kohtelua.
No kukahan tässä se julmin on? Se "väärin ymmärretty" nyrkkiä heiluttava miesystävä?