Junan alle jäänyt mies - Poliisi pyytää tunnistamisapua
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001185992.html
Onko koru tuttu tai tuo ruskea takki
Kommentit (19)
Omg. Eräänä päivänä tässä näin ulkkismiehen juna-asemalla (ei Kerava) jolla oli kädessä joku riipus ? ja hän käveli epäilyttävän lähellä laiturin reunaa hitaasti ja raiteita katsellen. Minulle tuli tosi epämukava olo ja tuntui kamalalta kävellä ohi. Sana 'koru' sai minut kauhistumaan, että tyyppi oli juurikin se sama, mutta ei ollut, koska paikka ja takki eivät täsmää.
Hyvinvointivaltio Suomi niittää uhreja oikein olan takaa. Kiittäkäämme istuvia hallituksia ja tahtotiloja sekä työnantajien mielivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
ei mitään papereita? ei välttis suomalainen
Kuljetatko sinä aina henkilöpapereita mukanasi kun käyt ulkoilemassa?
Ja jos joku nyt kysyy, että miksi kävelin ohi, niin siksi etten todellakaan kehtaa kysyä yhtään keneltäkään, että aiotko sinä tappaa itsesi kenties?
Surullista, jos kukaan ei ole kaipaamassa ja tehnyt ilmoitusta poliisille :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama, mutta minulla on aina passi laukussa ja laukku mukana joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli syy.
surku - ikähaitari 40-60
Mutta koru on nuorehkon ja aika erikoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli syy.
Nimenomaan, sehän se siitä mielestäni surullista juuri tekeekin. Että joku on oikeasti niin yksinäinen, että jopa kuoltuaan on niin yksin, ettei kukaan ole ihmettelemässä. Surullista, vaikka tiedänhän minä että yksinäisyyttä on paljonkin. Silti se on mieltä riipivä ajatus :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama, mutta minulla on aina passi laukussa ja laukku mukana joka paikassa.
No en usko, että ihan jokainen lenkkeilijä ottaa laukun mukaan lenkille. Eikä välttämättä edes kännykkää. :)
eiköhän nämä aika nopeesti selvii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En poistu asunnosta milloinkaan niin, ettei henkilöllisyystodistus olisi mukana. Ei tule edes mieleen, koska näin olisi viimeksi käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en usko, että ihan jokainen lenkkeilijä ottaa laukun mukaan lenkille. Eikä välttämättä edes kännykkää. :)
Tai itsemurhantekijä nyt varsinkaan...
"Joo kyllä toi näyttää meijän ukon sääriluulta"
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivaltio Suomi niittää uhreja oikein olan takaa. Kiittäkäämme istuvia hallituksia ja tahtotiloja sekä työnantajien mielivaltaa.
Eläköön Pohjois-Suomi! Puita on metsät täynnä, jotta jokaiselle saataisiin oma tupa, mutta ehei.. meillä Pohjois-Suomessa Kärsitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En poistu asunnosta milloinkaan niin, ettei henkilöllisyystodistus olisi mukana. Ei tule edes mieleen, koska näin olisi viimeksi käynyt.
Hyvä kun muistutit! Nimittäin juuri tänään kävi niin, kun olin järvellä grillaamassa. Täytyykin heti hakea lompakko toisen takin taskusta pois.
Sinkkumies
Järvenpäässäkin joku jäi maanataina junan alle n tuntia myöhemmin.
Niistä henkkareista muuten: mulla ei edes ole päteviä henkkareita, vanha ajokortti, josta aina naristaan, ettei kelpaa, mutta on kuitenkin kelvannut. Tämäkään ei ole mukan ellen autoile.
Mikään laki ei määrää, että pitää olla henkkarit mukana.