Vierailija

Tää AV:han on oikea ihmisten likaviemäri jos porukan aloituksista ja vastauksista päättelee. Jengi vittuilee ihan tuelta, jos kysyt jotain niin vastaukset on tyyliä KVG, kommentteja ja aloituksia alapeukutetaan vaikka ne olisi ihan kivoja juttuja ja niin edelleen. Sinä joka teet näin, miten kuvailisit itseäsi?
Itse olen "normaali" ja onnellinen ihminen, käyn töissä, on toimiva ja rakkaudentäyteinen avioliitto, ja muutenkin elämä mallillaan. Välillä ilmeisesti ilmenee jokin epämääräinen tarve tuntea ylemmyydentunnetta tai purkaa jotain epämääräistä pahaa oloa, koska käyn täällä vittuilemassa. Jos joku minut tunteva lukisi mun kommentteja täällä niin olisivat aivan varmasti ihan ihmeissään, että mitäs helvettiä, mistä nyt kiikastaa. Mutta joku siinä vaan on että täällä on kiva vittuilla. Aikaa ennen internetiä en tällaista harrastanut, en päin naamaa enkä selän takana. Asuuko meissä kaikissa nettihirviö? Onhan ketään joka on AINA netissä asiallinen?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Olen rehellisempi ja suorapuheisempi täällä mitä oikeasti. Joku voi ottaa sen vittuilunakin, mutta silloinkin kyse on siitä ettei asianomainen halua tarkastella ongelmaansa/asiaansa eri näkökulmasta. Jos ei miellytä, palstan voi aina sulkea ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Amok

Vierailija kirjoitti:
Tää AV:han on oikea ihmisten likaviemäri jos porukan aloituksista ja vastauksista päättelee. Jengi vittuilee ihan tuelta, jos kysyt jotain niin vastaukset on tyyliä KVG, kommentteja ja aloituksia alapeukutetaan vaikka ne olisi ihan kivoja juttuja ja niin edelleen. Sinä joka teet näin, miten kuvailisit itseäsi?
Itse olen "normaali" ja onnellinen ihminen, käyn töissä, on toimiva ja rakkaudentäyteinen avioliitto, ja muutenkin elämä mallillaan. Välillä ilmeisesti ilmenee jokin epämääräinen tarve tuntea ylemmyydentunnetta tai purkaa jotain epämääräistä pahaa oloa, koska käyn täällä vittuilemassa. Jos joku minut tunteva lukisi mun kommentteja täällä niin olisivat aivan varmasti ihan ihmeissään, että mitäs helvettiä, mistä nyt kiikastaa. Mutta joku siinä vaan on että täällä on kiva vittuilla. Aikaa ennen internetiä en tällaista harrastanut, en päin naamaa enkä selän takana. Asuuko meissä kaikissa nettihirviö? Onhan ketään joka on AINA netissä asiallinen?

Näin netissä kuuluu toimia. Olisipa ihmiset vilpittömiä tosielämässäkin sen sijaan että ovat vieraskoreita ja paskantärkeitä idioo...oho, siinähän sitä mentiin taas! Heh.

Vierailija

Mulla on tasainen luonne, olen aina äkäinen. Ei yllätyksiä. Luin vain otsikon, en jaksanut ylipitkää liirumlaarum-jaaritustasi. EVVK.

Opettele tiivistämään tekstiä, tai jätä aloitusten tekeminen niille, jotka sen osaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on kiva kun kaikki ottaa kaiken niin tosissaan :D livenä menee läpänheitosta ja provoomisesta.

Minulla on ainakin vaikeuksia erottaa mitkä ketjut täällä olisivat provoja. Aika samanlaista settiä kuulee reaalimaailmassakin.

Vierailija

En ole netissä mikään vittuilija enkä ilkeile tahallani paitsi ehkä rasisti-ja sovinistiääliöille. Uskon, että jos on tarve vittuilla tavalliselle "kivan" viestin kirjoittaneelle niin on oikeastikin aika kusipää. Kyllä voisin tämän sanoa ääneenkin missä vain.

Vierailija

Mä taas pidän tätä vähän niin kuin henkisenä harjoituksena olla lempeä niillekin, jotka on räikeästi väärässä tai muuten vaan törttöilee täällä mieltä vailla. Sillä on ollut itseeni se vaikutus, että enää ei tee mielikään vittuilla teille muille. Olen varmaan tullut rakentaneeksi ystävällisiä hermoratoja aivoihini kannustamalla mammoja. Aivothan muokkautuu käytön mukaan.

Oikeasti olen kanssa ystävällinen, paitsi nälkäisenä saatan ärtyä ja näyttää hampaita.

Vierailija

Täällä joskus kerron mielipiteeni asioista, joista livenä vaikenen, koska en halua saada aikaan riitaa. En ilkeile livenä tai netissä.

Vierailija

Ovat todennäköisesti työttömiä yli kolmekymppisiä tyhjäntoimittajia umpikujassa, jotka purkavat pahaa oloaan. Yleistä palstallahan voi toki jutella ja avautua mistä tahansa, mutta suurin osaa täällä on ihan muuta kuin odottavia tai juuri synnyttäneitä äitejä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kiva kun kaikki ottaa kaiken niin tosissaan :D livenä menee läpänheitosta ja provoomisesta.

Minulla on ainakin vaikeuksia erottaa mitkä ketjut täällä olisivat provoja. Aika samanlaista settiä kuulee reaalimaailmassakin.

Paska medialukutaito, takasin koulunpenkille siis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ovat todennäköisesti työttömiä yli kolmekymppisiä tyhjäntoimittajia umpikujassa, jotka purkavat pahaa oloaan. Yleistä palstallahan voi toki jutella ja avautua mistä tahansa, mutta suurin osaa täällä on ihan muuta kuin odottavia tai juuri synnyttäneitä äitejä...

Tääällä käy helvetisti porukkaa :D miten voi olettaa että kaikki ois odottavia tai äitejä? N21 välivuodella ja töissä

Vierailija

Minä harrastan täällä itsetarkoituksellista provokaatiota, jotta pystyn sitä mielipidettäni testaamaan muilla. Kun sanot asiallisesti ja nätisti, ei edes ap reakoi. Mutta kun otat sen hv linjan niin huomio on taattu.

Kyllä minä tykkään oikeassa elämässäkin provosoida, mutta se ei ole niin epäkypsää kuin täällä.

Vierailija

Minä taas haluaisin tietää, että minkälainen ihminen haukkuu täällä pieniä lapsia. Teemu Selänteen tytöstä tehdyt järkyttävät aloitukset onneksi poistuvat parissa minuutissa.

Vierailija

Itse olen vain suorapuheinen netissä, en koe itseäni ilkeäksi. Ja olen ihan tyytyväinen elämääni kuten ap. Pidän tosin suurinta osaa ihmisiä idiootteina ja se näkyy kirjoituksissani. Netissä voin olla se rohkea rehellinen tyyppi, joka olen myös tuttujen kesken. Ei niin kovin läheiset pitävät minua hiljaisena nyhverönä. Normaalisti, jos joku ilkeilee tai vittuilee minulle, menen hämilleni ja jään hiljaiseksi. Johtuu varmaankin vuosien kiusaamisesta. Netissä uskallan avata "suuni". Tekee hyvää tällaiselle passiivis-aggressiiviselle tyypille. Tästä on ollut myös hyötyä, uskallan aina vain paremmin sanoa muille vastaan IRL. Kiitos av! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluaisin tietää, että minkälainen ihminen haukkuu täällä pieniä lapsia. Teemu Selänteen tytöstä tehdyt järkyttävät aloitukset onneksi poistuvat parissa minuutissa.

Veikkaan, että joku katkera lapseton "vela" tai joku säälittävä nais- ja lapsivihaajamies.

Vierailija

provoilu on hauskaa. olen samanlainen mutta huomioonottavampi tosielämässä. tosielämässä tapaan toki oikeita minun valitsemiani ihmisiä jotka kuuluu sellaiseen sosionomiseen luokkaan jossa minä viihdyn. täällä viehätyn erityisesti kirjoitustaidottomista, "perussivistymättömistä" (pun intended jos sen tajuaa) ja kaikenlaisesta sekoilusta. se on tämän paikan tarkoitus. ja sitten moderaattorint jotka moderoi ihan päin vittua, vähän niinkuin puolisokea jääkiekkotuomari ilman luistimia.

Suomen paras paikka siis!! Kiitos teille kaikille!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat