Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä babyshowerlahjaksi? Ei enää yhtään vaippakakkua kiitos!

Ninnis
24.05.2016 |

Eli mitä sellasta kivaa ootte saanut tai antanut babyshower -lahjaksi, mikä olis vähän perinteisestä poikkeavaa ja uutta? Perinteiset vaippakakut ja kauneushoitolalahjakortit alkaa olemaan kaveripiirissä jo niin nähty, että kiva olis yllättää jollain uudella. Budjetti on ihan perus, ei mitään ökylahjoja. Kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä toivoisin imetyspaitaa toppia tai lahjakorttia niihin.

Vierailija
22/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kauniita harsoja, imetystopin ja muuta pikkusälää, kuten kuivattuja luumuja ja lasten hammastahnaa. Saatesanojen kanssa huumorilla annettu, kivaa ja hyödyllistä. Ja oli siinä se hemmottelulahjakorttikin.

Muita ideoita olisi vaikka lahjakortti vastasyntyneen valokuvaukseen, vauvauinnin tutustumisjakso, ruokakassipalvelu...

Kauniit harsot olis kiva lisä kyllä pakettiin. Ne valkoiset pesussa väriä ottaneet kun ovat aivan hirveitä käytössä. Kiitos!

Valkopesu on keksitty.

Sanoppa toi sille buglusissa vaatteissa väsyneenä raahustavalle äidille... sitäpaitsi värilliset harsot on muutenki nätimpiä. 

Värillisiä ei voi valkopestä. Niitä tahroja ei sen takia saa niin helposti pois värillisistä.

T. Harsovaippaileva väsynyt äiti

Ajattelin harsoja lähinnä buglurätteinä, itse en ymmärrä harsovaipoista mitään. Mutta noi Äitikkä:n linkkaamat vauvakortit näyttää aivan ihanalta ja on just sitä mitä hain, eli yhteistä puuhaa vauvalle ja äidille. Kiitos kaikille hyvistä ideoista. Uskon etten ole ainoa joka tämän asian kanssa painii :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin showereiden järjestäjien kesken lahjaksi koliikkikeinu. Onneski tuli tarpeeseen, ei jäänyt kaapinperälle. Hyviä lahjoja minun mielestäni juurikin kaikki käyttötavarat, ei lahjakortit. Yleensä sitä kuitenkin kaverit ja ystävät tietää hieman sitä äidin makua lastentarvikkeissa ja sisustuksessa, ettei nyt ihan metsäön voi mennä. Toinen kiva lahja voisi olla lasiset tuttipullot, missä on se kuminen turvapäällinen. Niitä kumipäällisiä on useissa eri väreissä, joten vara valita mieluisa väri. Myös kaunis vauvan viltti on kiva lahja, tarpeellinen jos on kylmä/lapsi laitetaan maahan/lattialle.. myös vauvan ensikengät on ihana lahja, ja vauvanvaatteet noin yleensä.

Vierailija
24/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoliina, vaipparoskis, lampaantalja

Vierailija
25/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin showereiden järjestäjien kesken lahjaksi koliikkikeinu. Onneski tuli tarpeeseen, ei jäänyt kaapinperälle. Hyviä lahjoja minun mielestäni juurikin kaikki käyttötavarat, ei lahjakortit. Yleensä sitä kuitenkin kaverit ja ystävät tietää hieman sitä äidin makua lastentarvikkeissa ja sisustuksessa, ettei nyt ihan metsäön voi mennä. Toinen kiva lahja voisi olla lasiset tuttipullot, missä on se kuminen turvapäällinen. Niitä kumipäällisiä on useissa eri väreissä, joten vara valita mieluisa väri. Myös kaunis vauvan viltti on kiva lahja, tarpeellinen jos on kylmä/lapsi laitetaan maahan/lattialle.. myös vauvan ensikengät on ihana lahja, ja vauvanvaatteet noin yleensä.

Huh onneks tuli tarpeeseen. Tostakin kun on niin paljon ollut keskustelua, että onko se turhake vai tarpeellinen. Varmasti oli mieleinen. Mä taas en just uskaltaisi ostaa tän äidin vauvalle (ja harvoin kenenkään vauvoille) mitään vaatteita kun on eka lapsi ja en yhtään tiedä hänen lastenvaatemakuaan ja on todella tarkka omistaankin. Ja kun ei tiedetä kumpi on tulossa. Sisustuslahjat kanssa vain lahjakorttina musta, koska oon ite tosi tarkka sisustuksesta. Lasiset tuttipullot on loisto lahja mutta ei ennen kun vauva syntyy, koska jos täysimetys onnistuu niin pulloilla voi heittää vesilintua :D. Ensikengät on mun makuun turhan perinteinen vaippakakun kaveri, eikä ne tossut omallani ainakaan jalassa edes pysynyt.  

Vierailija
26/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kauniita harsoja, imetystopin ja muuta pikkusälää, kuten kuivattuja luumuja ja lasten hammastahnaa. Saatesanojen kanssa huumorilla annettu, kivaa ja hyödyllistä. Ja oli siinä se hemmottelulahjakorttikin.

Muita ideoita olisi vaikka lahjakortti vastasyntyneen valokuvaukseen, vauvauinnin tutustumisjakso, ruokakassipalvelu...

Kauniit harsot olis kiva lisä kyllä pakettiin. Ne valkoiset pesussa väriä ottaneet kun ovat aivan hirveitä käytössä. Kiitos!

Eihän se värjäytyminen vaikuta niiden käyttötarkoitukseen. Ihan samalla tavalla ne toimivat käytössä joko värjääntymättöminä tai värjäytyneinä... 

Vierailija
27/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se värjäytyminen vaikuta niiden käyttötarkoitukseen. Ihan samalla tavalla ne toimivat käytössä joko värjääntymättöminä tai värjäytyneinä... 

Ei toki, mutta mieluummin kuljen ite nätti harso olkapäällä vauvan alla kun ihan hirvee nuhjuharso, millaseks ainakin tän äidin kiireissä kaikki valkoset harsot ajan mittaan meni. Ja näyttäähän se nyt lahjapaketissakin nätimmältä. 

Vierailija
28/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantoliina, vaipparoskis, lampaantalja

Vaipparoskis on kyllä turhin turhake ikinä. Yhtä hyvin pitää hajut sisällä perus ikean poljinroskis.

Vierailija
29/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin turhake, mutta itse olen kokenut imetyskorun hyväksi! Kun vauva on vähän vanhempi (3kk+) ja maailma alkaa kiinnostaa enemmän, imetyskorua on kiva räpläillä rinnalla. Tehty silikonihelmistä ja silkkinarusta.

Vierailija
30/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin turhake, mutta itse olen kokenut imetyskorun hyväksi! Kun vauva on vähän vanhempi (3kk+) ja maailma alkaa kiinnostaa enemmän, imetyskorua on kiva räpläillä rinnalla. Tehty silikonihelmistä ja silkkinarusta.

Esim. Fox & Finnilla on kivoja.

Vierailija
31/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikkä kirjoitti:

No minustakin ovat kivat ja juuri perinteisen vauvakirjan tilalle. Yks juttu, mikä on kiva, niin se, että näkee suoraan valokuvasta myöhemmin, minkä ikäinen meidän prinsessa on ollut missäkin kuvassa.

Onpa kätevät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi