Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä babyshowerlahjaksi? Ei enää yhtään vaippakakkua kiitos!

Ninnis
24.05.2016 |

Eli mitä sellasta kivaa ootte saanut tai antanut babyshower -lahjaksi, mikä olis vähän perinteisestä poikkeavaa ja uutta? Perinteiset vaippakakut ja kauneushoitolalahjakortit alkaa olemaan kaveripiirissä jo niin nähty, että kiva olis yllättää jollain uudella. Budjetti on ihan perus, ei mitään ökylahjoja. Kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti alusvaateliikkeeseen. :D Tulee monelle tarpeeseen siinä vaiheessa tai lähitulevaisuudessa. Sekä äidin että lapsen hyväksi.

Vierailija
2/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppi&ilo vaivan kanssa tai taaperon kanssa puuhakortt. Pipsa Hurmerinnan keittokirja, jossa reseptejä lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahakortti Stockalle. Esim: Hulluilta Päiviltä voi äiti löytää itselleen monta kivaa juttua, ihan oman valinnan mukaan.

Vierailija
4/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehkä ostaa jotain sellaista mikä olisi selkeästi vauvan ja äidin yhteinen juttu. En tiedä hänen alusvaatetottumuksistaan juurikaan ja itse ainakin olen aika tarkka mistä vaatteeni ostan niin vähän vierastan tätä...ja no lahjakortit on just vähän boring...mutta kiitos vinkkauksesta, joku varmasti hyötyy tästäkin.

Vierailija
5/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby showerit ovat ihan turhia lahjojen kalastelujuhlia. Materialistista amerikkalaista hömppää. Kuka kehtaa järjestää niitä?

Vierailija
6/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne vaippakakut teidän kaveripiirille tule vaan sille äidille. En kyllä osaa kuvitella paljon hyödyllisempää juttua kuin vaipat tuossa tilanteessa

Vierailija
7/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mile stone baby cards tai muu vauvakirja?

Vierailija
8/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnis kirjoitti:

Haluaisin ehkä ostaa jotain sellaista mikä olisi selkeästi vauvan ja äidin yhteinen juttu. En tiedä hänen alusvaatetottumuksistaan juurikaan ja itse ainakin olen aika tarkka mistä vaatteeni ostan niin vähän vierastan tätä...ja no lahjakortit on just vähän boring...mutta kiitos vinkkauksesta, joku varmasti hyötyy tästäkin.

Ei oo meillä päin stokkaa ja tosiaan jos ei lahjakortteja nyt mihkään. Ihan selkee rehti lahja. Sori oon ronkeli :D!

Vierailija
9/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kauniita harsoja, imetystopin ja muuta pikkusälää, kuten kuivattuja luumuja ja lasten hammastahnaa. Saatesanojen kanssa huumorilla annettu, kivaa ja hyödyllistä. Ja oli siinä se hemmottelulahjakorttikin.

Muita ideoita olisi vaikka lahjakortti vastasyntyneen valokuvaukseen, vauvauinnin tutustumisjakso, ruokakassipalvelu...

Vierailija
10/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs katsomassa tällaisia Vauvan vuosi korttisarjaa. Kotimainen vaihtoehto Milestonelle :)  Minulla on  käytössä nuo omalla kolme kuisella.  

http://www.camala-store.fi/epages/camala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20…   

Vierailija
11/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby showerit ovat ihan turhia lahjojen kalastelujuhlia. Materialistista amerikkalaista hömppää. Kuka kehtaa järjestää niitä?

Kaverithan ne aika usein järjestää, ei siinä paljon juhlakalun kehtaamisia kysellä.

Vierailija
12/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyspaketti.

Vierailija
13/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikkä kirjoitti:

Käypäs katsomassa tällaisia Vauvan vuosi korttisarjaa. Kotimainen vaihtoehto Milestonelle :)  Minulla on  käytössä nuo omalla kolme kuisella.  

http://www.camala-store.fi/epages/camala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20…   

Vauvakirjaa en uskalla ostaa kun siinäkin noi äidit on niin tarkkoja, mutta hei tämmöset kortit onkin mulle aivan uusi juttu! Eli kiitos kummallekin korttivinkkaajalle. Äkkikurkkauksella näytti aivan ihanalta nämä! 

Vierailija
14/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minustakin ovat kivat ja juuri perinteisen vauvakirjan tilalle. Yks juttu, mikä on kiva, niin se, että näkee suoraan valokuvasta myöhemmin, minkä ikäinen meidän prinsessa on ollut missäkin kuvassa.

Vierailija
15/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kauniita harsoja, imetystopin ja muuta pikkusälää, kuten kuivattuja luumuja ja lasten hammastahnaa. Saatesanojen kanssa huumorilla annettu, kivaa ja hyödyllistä. Ja oli siinä se hemmottelulahjakorttikin.

Muita ideoita olisi vaikka lahjakortti vastasyntyneen valokuvaukseen, vauvauinnin tutustumisjakso, ruokakassipalvelu...

Kauniit harsot olis kiva lisä kyllä pakettiin. Ne valkoiset pesussa väriä ottaneet kun ovat aivan hirveitä käytössä. Kiitos!

Vierailija
16/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit harsot olis kiva lisä kyllä pakettiin. Ne valkoiset pesussa väriä ottaneet kun ovat aivan hirveitä käytössä. Kiitos!

Valkopesu on keksitty.

Vierailija
17/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkopesu on keksitty.

Sanoppa toi sille buglusissa vaatteissa väsyneenä raahustavalle äidille... sitäpaitsi värilliset harsot on muutenki nätimpiä. 

Vierailija
18/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnis kirjoitti:

Ninnis kirjoitti:

Ei oo meillä päin stokkaa ja tosiaan jos ei lahjakortteja nyt mihkään. Ihan selkee rehti lahja. Sori oon ronkeli :D!

:D Koht ei ole Stokkaa missään!

Vierailija
19/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkopesu on keksitty.

Sanoppa toi sille buglusissa vaatteissa väsyneenä raahustavalle äidille... sitäpaitsi värilliset harsot on muutenki nätimpiä. 

Värillisiä ei voi valkopestä. Niitä tahroja ei sen takia saa niin helposti pois värillisistä.

T. Harsovaippaileva väsynyt äiti

Vierailija
20/31 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninnis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkopesu on keksitty.

Värillisiä ei voi valkopestä. Niitä tahroja ei sen takia saa niin helposti pois värillisistä.

T. Harsovaippaileva väsynyt äiti

Meilläkin vaippaharsot hohtaa puhtauttaan, mutta puklurätteinä ja siivousliinoina käytettyihin harsoihin on mm tullut ikuisia luumutahroja. Mutta onhan ne kuviollisemmat tai värikkäät harsot nyt paljon kivempiä katseltavia kuin noi valkoiset. Vähän kuin värikkäät vaatteet. Aika sairaalameininkiä olisi jos kaikki olisi valkoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme