Ninnis

Eli mitä sellasta kivaa ootte saanut tai antanut babyshower -lahjaksi, mikä olis vähän perinteisestä poikkeavaa ja uutta? Perinteiset vaippakakut ja kauneushoitolalahjakortit alkaa olemaan kaveripiirissä jo niin nähty, että kiva olis yllättää jollain uudella. Budjetti on ihan perus, ei mitään ökylahjoja. Kiitos!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Lahjakortti alusvaateliikkeeseen. :D Tulee monelle tarpeeseen siinä vaiheessa tai lähitulevaisuudessa. Sekä äidin että lapsen hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ninnis

Haluaisin ehkä ostaa jotain sellaista mikä olisi selkeästi vauvan ja äidin yhteinen juttu. En tiedä hänen alusvaatetottumuksistaan juurikaan ja itse ainakin olen aika tarkka mistä vaatteeni ostan niin vähän vierastan tätä...ja no lahjakortit on just vähän boring...mutta kiitos vinkkauksesta, joku varmasti hyötyy tästäkin.

Vierailija

Baby showerit ovat ihan turhia lahjojen kalastelujuhlia. Materialistista amerikkalaista hömppää. Kuka kehtaa järjestää niitä?

Vierailija

No eihän ne vaippakakut teidän kaveripiirille tule vaan sille äidille. En kyllä osaa kuvitella paljon hyödyllisempää juttua kuin vaipat tuossa tilanteessa

Ninnis

Ninnis kirjoitti:
Haluaisin ehkä ostaa jotain sellaista mikä olisi selkeästi vauvan ja äidin yhteinen juttu. En tiedä hänen alusvaatetottumuksistaan juurikaan ja itse ainakin olen aika tarkka mistä vaatteeni ostan niin vähän vierastan tätä...ja no lahjakortit on just vähän boring...mutta kiitos vinkkauksesta, joku varmasti hyötyy tästäkin.

Ei oo meillä päin stokkaa ja tosiaan jos ei lahjakortteja nyt mihkään. Ihan selkee rehti lahja. Sori oon ronkeli :D!

Vierailija

Mä sain kauniita harsoja, imetystopin ja muuta pikkusälää, kuten kuivattuja luumuja ja lasten hammastahnaa. Saatesanojen kanssa huumorilla annettu, kivaa ja hyödyllistä. Ja oli siinä se hemmottelulahjakorttikin.
Muita ideoita olisi vaikka lahjakortti vastasyntyneen valokuvaukseen, vauvauinnin tutustumisjakso, ruokakassipalvelu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Baby showerit ovat ihan turhia lahjojen kalastelujuhlia. Materialistista amerikkalaista hömppää. Kuka kehtaa järjestää niitä?

Kaverithan ne aika usein järjestää, ei siinä paljon juhlakalun kehtaamisia kysellä.

Ninnis

Äitikkä kirjoitti:
Käypäs katsomassa tällaisia Vauvan vuosi korttisarjaa. Kotimainen vaihtoehto Milestonelle :)  Minulla on  käytössä nuo omalla kolme kuisella.  

http://www.camala-store.fi/epages/camala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/201...   

Vauvakirjaa en uskalla ostaa kun siinäkin noi äidit on niin tarkkoja, mutta hei tämmöset kortit onkin mulle aivan uusi juttu! Eli kiitos kummallekin korttivinkkaajalle. Äkkikurkkauksella näytti aivan ihanalta nämä! 

Äitikkä

No minustakin ovat kivat ja juuri perinteisen vauvakirjan tilalle. Yks juttu, mikä on kiva, niin se, että näkee suoraan valokuvasta myöhemmin, minkä ikäinen meidän prinsessa on ollut missäkin kuvassa.

Ninnis

Vierailija kirjoitti:
Mä sain kauniita harsoja, imetystopin ja muuta pikkusälää, kuten kuivattuja luumuja ja lasten hammastahnaa. Saatesanojen kanssa huumorilla annettu, kivaa ja hyödyllistä. Ja oli siinä se hemmottelulahjakorttikin.
Muita ideoita olisi vaikka lahjakortti vastasyntyneen valokuvaukseen, vauvauinnin tutustumisjakso, ruokakassipalvelu...

Kauniit harsot olis kiva lisä kyllä pakettiin. Ne valkoiset pesussa väriä ottaneet kun ovat aivan hirveitä käytössä. Kiitos!

Vierailija

Ninnis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kauniit harsot olis kiva lisä kyllä pakettiin. Ne valkoiset pesussa väriä ottaneet kun ovat aivan hirveitä käytössä. Kiitos!

Valkopesu on keksitty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ninnis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Valkopesu on keksitty.

Sanoppa toi sille buglusissa vaatteissa väsyneenä raahustavalle äidille... sitäpaitsi värilliset harsot on muutenki nätimpiä. 

Vierailija

Ninnis kirjoitti:
Ninnis kirjoitti:

Ei oo meillä päin stokkaa ja tosiaan jos ei lahjakortteja nyt mihkään. Ihan selkee rehti lahja. Sori oon ronkeli :D!

:D Koht ei ole Stokkaa missään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninnis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Valkopesu on keksitty.

Sanoppa toi sille buglusissa vaatteissa väsyneenä raahustavalle äidille... sitäpaitsi värilliset harsot on muutenki nätimpiä. 

Värillisiä ei voi valkopestä. Niitä tahroja ei sen takia saa niin helposti pois värillisistä.
T. Harsovaippaileva väsynyt äiti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninnis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Valkopesu on keksitty.

Värillisiä ei voi valkopestä. Niitä tahroja ei sen takia saa niin helposti pois värillisistä.
T. Harsovaippaileva väsynyt äiti

Meilläkin vaippaharsot hohtaa puhtauttaan, mutta puklurätteinä ja siivousliinoina käytettyihin harsoihin on mm tullut ikuisia luumutahroja. Mutta onhan ne kuviollisemmat tai värikkäät harsot nyt paljon kivempiä katseltavia kuin noi valkoiset. Vähän kuin värikkäät vaatteet. Aika sairaalameininkiä olisi jos kaikki olisi valkoisia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat