Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Reilun viikon päästä lopettamisesta huomasin ensimmäiset positiviiset merkit: iho näytti paremmalta, päätä ei särkenyt ja olo oli pirteämpi. Huomasin myös että lievät erektio-ongelmat olivat poissa. Kolme viikkoa lopettamisesta sain työtäkin. Tuo nyt voi olla sattumaa, mutta luulen että pirteä olo on tehnyt minusta aikaansaavan. Pian työn löytymisen jälkeen löysin itselleni naisystävänkin! Työttömänä eivät naiset välittäneet minusta lainkaan.

Pari kuukautta tuosta eteenpäin ja avovaimoni kertoi olevansa raskaana, eli nyt minulla on kohta perhekin. Olen nyt käynyt lasten kasvatukseen liittyvällä valmennuskurrssilla, jossa on eräs sijoitusalan ekspertti, joka on antanut minulle hyviä vinkkejä. Tuloni ovat kasvaneet siinä määrin, että vuoden sisällä olen todennäköisesti multimiljönääri. Sanoin tulevalle vaimolleni, etten halua kasvattaa lasta Suomessa, vaan että vaadin häntä muuttamaan kanssani Monacoon. Ensin hän ei meinannut suostua, mutta näytin hänelle kuvaa uudesta ostamastani huvijahdista ja "yllättäen" mieli muuttui :)

Pari kuukautta sitten olin toimeentulotuella ja minulla oli joitakin tuhansia euroja velkaa. Minulla ei ollut parisuhdetta, ystäviä, eikä muuta tekemistä kuin pyöriä Kontulan ostarilla rahattomana. Omistin yhdet kengät ja yhdet housut, jotka olivat nekin parsittu kasaan niin monesta kohtaa, ettei housujen alkuperäistä kangasta ollut enää näkyvissä. Olin useasti lähellä tehdä itsemurhan masennuksen vuoksi. Lopetin sokerin käytön ja nyt minulla on perhe, rahaa, ystäviä, sekä huvijahti ja asunto Monacossa. Kannattaisiko kokeilla luopumista sokerista?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Heh, eipä taida sokerista luopuminen ihan noita juttuja aiheuttaa :D

Itse koitin olla 3 kk ilman sokeria, ja ei vaikuttanut oloon mitenkään. Ehkä syystä, että olin sitä alunperinkin käyttänyt aika kohtuudella. Sitten kokeilin vähähiilarisuutta, paleodieetin muodossa, ja siitä tuli suorastaan huono olo.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat