Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Näin kaverin muijan perse paljaana
24.05.2016 |
Oltiin tuossa jokin aika sitten baarissa ja menin miesten vessaan. No kaverin muija oli siellä asioillaan eikä ovi ollut lukossa. Sanoi, että tule sisään vaan, en mennyt, vaan odottelin. Perseen ja pillun kuitenkin ehdin tsekata, posliini oli ja persekin hyvä.
Kommentit (22)
No höh olisit kysynyt että voitko tehdä kielikliittoria
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Vähän samanlainen tapahtui minulle, olltiin kaverin mökillä ja hänen naisensa oli myös mukana. Kaveri lähti käymään kaupassa ja minä aloin lämmittämään saunaa. Menin sen jälkeen ottamaan pienen levon ja sitten saunaan jonka luulin olevan tyhjä. Kun avasin saunan oven niin kaveri nainen oli siellä tietty alasti ja sanoi että tule vaan myös.
minulla ei tuohon aikaan ollut tyttöystävää joten piti peitellä seisokkia varsinkin kun tämä nainen esitteli avoimesti paikkojaan pestessään itseään ja pudottamalla vahingossa saippua jolloin pillu näkyi kokomaisuudessaan takaapäin. Ihan viatonta kiusailuahan tuo oli eikä mitään sen kummempaa tapahtunut. Ehkä olisi pitänyt tapahtua kun nainen kertoi kaverilleni samana iltana että oltiin yhdessä saunassa. Päättyi se kaveruus siihen ja jouduin lähtemään pois mökiltä ex-kaverini annettua minulle päin näköä ensin pari kertaa.