Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kyllästynyt tämän hetkiseen hiustyyliini, joka on ollut sama jo vuosia. Tarvitsisin ideoita mitä tehdä tukalleni tai mikä on nyt hiusmaailmassa muotia. Hiukseni ovat puolipitkät ja aika maantien väriset. Lyhyitä en halua ja kovin tumma hiusväri ei sovi kaltaiselleni kalkkilaivan kapteenille :)

Kommentit (9)

Vierailija

En lähtisi muodin perusteella miettimään vaan sen, mikä väri sopii ihosi sävyyn ja leikkauksen kanssa pitäisi ensimmäiseksi miettiä kasvojen muotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ota raitoja. Leikkaa rempseä polkkatukka. Mun parturi aina sanoo, että hankalimpia asiakkaita ovat ne, jotka luettelevat alkuun:

"Ei saa leikata kuin max 1 cm pois, en halua otsatukkaa, ei saa värjätä, ei saa kerrostaa. Mutta ihan uuden ilmeen haluaisin!"

Kampaajalta voi ihan hyvin kysyä ehdotuksia. Ei niihin ole pakko suostua tietenkäön, mutta kampaaja voi nähdä värit ja hiusmallit ihan eri tavalla + ymmärtää ehkä paremmin mikä sopii kasvojen muotoon :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päältä kalju ja sivuilta pitkät on nyt kuuminta muotia.

Jotain saman tyylistä siis kun lapsuuteni traumatisoituttaneella pelle hermannilla?

Vierailija

Viimeksi kun annoin kampaalajanni vapaat kädet niin sain kirkkaan punaisen kananperseen 😂 vaihdoin kampaajaa kyllä siltä istumalta, mutta jostain kumman syystä tämäkin kampaaja haaveilee mun päähän lyhyttä tukkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun annoin kampaalajanni vapaat kädet niin sain kirkkaan punaisen kananperseen 😂 vaihdoin kampaajaa kyllä siltä istumalta, mutta jostain kumman syystä tämäkin kampaaja haaveilee mun päähän lyhyttä tukkaa.

Ainiin, - AP

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat