Näkevätkö miehet nuoret naiset pelkkinä esineinä?
Tämä palsta on totaalisesti vienyt uskoni siihen, että joku mies voisi rakastaa mua ja olla oikeasti kiinnostunut mun mielipiteistä ja ajatuksista. Varsinkaan kukaan vähänkään vanhempi mies. Nuori nainen on vain helppo sätkynukke, jota ei kunnolliset miehet lähesty. N21
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sinut nuorena ihmisenä, ihminen ei ole esine, mutta romanttisia tai himokkaita tunteita et herätä.
Miksi?
En viehäty lapsista / nuorista.
Joo. Eiks oo ällöö? Ei kantsi seukkaa
Riippuu tapauksesta. Himottavan näköiset esineinä. Rumiluksia en näe yhtään minään. m34
Vierailija kirjoitti:
Niin uskomatonta kuin se onkin, voit ihan itse lähestyä niitä kunnollisia. Tiedän, että tämä tieto voi yllättää ja tuntua hyvin kaukaiselta vaihtoehdolta, mutta kannattaa miettiä asiaa.
Olenko ainoa kenellä on vaan paskoja kokemuksia miehen lähestymisestä? Yksikään kerta ei ole johtanut mihinkään kun mies ei ole ollut kiinnostunut tarpeeksi, mukaan lukien siis nettitreffit. Nykyinen mieheni oli kyllä pitkään ystäväni, aloite taisi olla mun mutta oltiin jos muutenkin lipsuttu siihen suuntaan.
Ei näe. Tietäisitpä vain kuinka hellästi kunnon miehet ihastuksestaan ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uskomatonta kuin se onkin, voit ihan itse lähestyä niitä kunnollisia. Tiedän, että tämä tieto voi yllättää ja tuntua hyvin kaukaiselta vaihtoehdolta, mutta kannattaa miettiä asiaa.
Olenko ainoa kenellä on vaan paskoja kokemuksia miehen lähestymisestä? Yksikään kerta ei ole johtanut mihinkään kun mies ei ole ollut kiinnostunut tarpeeksi, mukaan lukien siis nettitreffit. Nykyinen mieheni oli kyllä pitkään ystäväni, aloite taisi olla mun mutta oltiin jos muutenkin lipsuttu siihen suuntaan.
Mä vähän luulen, että aika monella miehellä on aika monia huonoja kokemuksia naisten lähestymisestä. Osa lannistuu ja osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa vaan montako paskaa kokemusta naisten lähestymisestä pitää miehellä olla ennen kuin joskus ehkä lykästää?
Miksi?