Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä palsta on totaalisesti vienyt uskoni siihen, että joku mies voisi rakastaa mua ja olla oikeasti kiinnostunut mun mielipiteistä ja ajatuksista. Varsinkaan kukaan vähänkään vanhempi mies. Nuori nainen on vain helppo sätkynukke, jota ei kunnolliset miehet lähesty. N21

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin uskomatonta kuin se onkin, voit ihan itse lähestyä niitä kunnollisia. Tiedän, että tämä tieto voi yllättää ja tuntua hyvin kaukaiselta vaihtoehdolta, mutta kannattaa miettiä asiaa.

Vierailija

Liikaa ei kannata uskoa näitä täällä kirjoitettuja juttuja. Moni trollaa kuten esimerkiksi minä, joka näyttelen välillä toisen sukupuolen edustajaa. Tosin tulet kyllä aikanaan pääsemään tuosta ongelmasta kun kelpaat enää luonteesi puolesta seurustelusuhteeseen tai et kelpaa enää mihinkään kun ulkonäkökin on mennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin uskomatonta kuin se onkin, voit ihan itse lähestyä niitä kunnollisia. Tiedän, että tämä tieto voi yllättää ja tuntua hyvin kaukaiselta vaihtoehdolta, mutta kannattaa miettiä asiaa.

Passiiviset miehet on kaikki jotain lassukoita. Kannattaa odottaa että jännämies tulee ja iskee, niin saa tasokkaan alfamiehen, eikä arkaa betaa.

Vierailija

Sanoisin näin että ensimmäinen kiinnostus syttyy ulkonäön perusteella, mutta se jaksaako naista pidempäänkin niin sitten olis hyvä että sillä on niitä omia ajatuksiakin. Ei sellaista passiivista kynnysmattoa oikein jaksa pidempään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki. Vain yli 25-vuotiaat miehet. Kuvitteletko oikeasti että joku fiksu vanhempi mies esim. 30v kiinnostuisi 21v tytöstä?

Kateellinen täti siellä taas tarinoi.

Vierailija

Onko kukaan nainenkaan ikinä ollut kiinnostunut miehensä asioista, mielenkiinnon kohteista ja mielipiteistä?

Siis silleen oikeesti eikä vain naruttaakseen sen alttarille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harvemmin noin nuorilla tytöntylleröillä mitään kovin fiksuja aatoksia on :D

Ja sitten niistä bimboista kasvaa yhtä typeriä aikuisia, jotka ovat kuitenkin menettäneet kimmoisuutensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on totaalisesti vienyt uskoni siihen, että joku mies voisi rakastaa mua ja olla oikeasti kiinnostunut mun mielipiteistä ja ajatuksista. Varsinkaan kukaan vähänkään vanhempi mies. Nuori nainen on vain helppo sätkynukke, jota ei kunnolliset miehet lähesty. N21

Näin vanhempana naisena sanoisin, että sinulle tekee vaan hyvää vähän kasvaa ennen kuin yrität parisuhdetta. Älä tyttö tuhlaa elämäsi parhaita vuosia miesten miettimiseen. Etsi ensin itsesi ja mies vasta sitten. Voi kun joku olisi aikanaan vetänyt minut irti romanttisista kuvitelmista kuten av tekee sulle.
Elämäni olisi mennyt paremmin.
N50

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä mistään näe.

Vierailija

En näe kaikki nuoria naisia pelkkinä esineitä. Tiedostan että osa heistä ovat miehiä negatiivisesti stereotypisoivia kusipäitä.

M

Vierailija

Ja paskat. Kuka pakkomielteinen hullu täällä tekee kokoajan näitä nuori nainen ja nuori mies aloituksia? Ei oikeasti jaksa enää. Älkää kommentoiko näihin keskusteluihin mitään!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat