Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastanko huomion sukulaistytön yo-juhlissa?

Vierailija
23.05.2016 |

Sukulaiset eivät vielä tiedä että olen raskaana. Raskaus on jo kuitenkin sen verran pitkällä, ettei sitä pysty järkevästi peittelemään. Menen siis paikalle näkyvästi raskaana. Varastanko mielestänne huomion ylioppilaalta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et, jos et tee siitä suurta numeroa.

Vierailija
2/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei voinut ennakoida mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin varastat huomiota mitenkään. Raskaus on arkipäiväistä, ylioppilaaksi pääsee vain kerran elämässä. Vai synnyttämällä sinne sohvalle voit pilata juhlan.

Vierailija
4/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, miten muut reagoivat. Jos kaikki sukulaiset keskittyvät vain suhun ja tulevaan vauvaan, niin kyllä. Jos osaavat olla kohteliaita ja onnittelujen jälkeen kääntävät huomion taas juhlasankariin, niin et.

Vierailija
5/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös itse sanoa onnittelijoille jotenkin sujuvasti, että kiitos, mutta tänään keskitytään Mika-Matildan hienoon saavutukseen tms. :)

Vierailija
6/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te siellä juhlissa tapaatte koko ajan huomioida sitä juhlan päähenkilöä? Ette puhu muiden kanssa, tai ainakaan mistään muusta kuin siitä että niin tämä Sirpa nyt sitten pääsi ylioppilaaksi tai Jorma on tosiaankin nyt 50-vuotias? Ei mun tyttären ylioppilasjuhlissa häneen kiinnitetty huomiota kuin sen ajan kun tullessaan onnittelivat ja kuulumisia vähän vaihtoivat, sitten vieraat kyllä puhuivat keskenään tai mun kanssa. Osa vieraista perhetuttuja, lähinnä mun ystäviä, osa vieraista taas tyttären ystäviä jotka taas ei juuri puhuneet kuin tyttären ja muiden kaveriporukkaan kuuluvien kanssa. Osa vieraista tietysti sukulaisia, ja hekin paljon puhuivat keskenään ja mun kanssa, ei sukulaisetkaan jaksa kovin kauan jaaritella että mitäs nyt, jaa olet päässyt jo opiskelemaan, kiva juttu.

Vierailija
7/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kertoisi ilouutisia sukulaisille ennen juhlia vaikkapa tekstiviestillä? Luulisi, ettei tarvitsisi edes ilmoittaa kun parille sukulaiselle, kaipa he sitten juoruaisivat eteenpäin.

Vierailija
8/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle raskaus voi olla maailman isoin uutinen, mutta ei sukulaisia (ehkä omaa lähiperhettä lukuunottamatta) kiinnosta serkkujen/tätien/siskontyttären raskaudet. Älä siis pety, jos asiasta ei tule päivän puheenaihetta. Toki muutaman onnittelun varmasti saat :)

Vierailija
9/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 6. Osa vieraista meni keskenään parvekkeelle ja poika oli loppuillasta silti ihan väsynyt, kun koko ajan piti seurustella vieraiden kanssa. Eli kyllä hän ehti saada huomioita paljonkin. Ei se niin mene, että kaikki puhuvat koko ajan yhden kanssa. Vai ajatteleeko ap, että juhlakalu suljetaan johonkin huoneeseen ja kaikki palvovat hänen vatsaansa kumarellen? Onko teillä toisilla tapana että jos ei puhuta sankarin kanssa, ei puhuta mitään, vai? Vai puhuvatko kaikki päällekkäin ja sankari istuu jalustalla jossain tuolissa? Olen kyllä joka juhlissa puhunut jonkun muun kuin juhlittavan kanssa ja usein jopa enemmän kuin sen juhlittavan kanssa, voi kamala minä. 

Vierailija
10/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ketään sinun tiineytesi kiinnostaa.

Vierailija
11/11 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kertoisi ilouutisia sukulaisille ennen juhlia vaikkapa tekstiviestillä? Luulisi, ettei tarvitsisi edes ilmoittaa kun parille sukulaiselle, kaipa he sitten juoruaisivat eteenpäin.

Tämä on järkevin tapa hoitaa asia. Ilmoita suvun pahimmalle juoruajalle niin hän hoitaa suurimman työn puolestasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi