No, koska oot viimeks saanu?
Minä puol tuntii sitten. Ehdittiinpä ennen ku lapset tulee koulusta. Ihana vapaapäivä :)
Kommentit (48)
Joskus 2007-2009 taitteessa huonossa parisuhteessa joku lopulta kuihtui pois.
Mutta totta puhuen en ole seuraa etsinytkään.
Yksineloon tottunut eikä seksiä osaa kaivata.
Pari kertaa jopa baari "jatkoilta" joutunut kieltäytymään.
M27 -selvinnyt puhumalla-
Eilen ehtoosti puolitoista tuntia kiihkeetä rakastelua. Itse sain vain kerran mutta Naiseni sai monta orkkua. Sänky oli ihan märkä hiestä ja nesteitä. Mukavaa oli kun sai touhuta pimpulin kaa
Mika kirjoitti:
Eilen ehtoosti puolitoista tuntia kiihkeetä rakastelua. Itse sain vain kerran mutta Naiseni sai monta orkkua. Sänky oli ihan märkä hiestä ja nesteitä. Mukavaa oli kun sai touhuta pimpulin kaa
Muistanko ihan väärin tai sekotan jotain,oliko sulla jotain alapään kipuja tms? Nyt on ne murheet ohitse?
Hyvältä kuulostaa jokatapauksessa. Jatkakaa :)
18 vuotta sitten. Välissä yksi onneton säheltäjä josta ei ollut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Muistanko ihan väärin tai sekotan jotain,oliko sulla jotain alapään kipuja tms? Nyt on ne murheet ohitse?
Muistat oikein. Ei ne kivut ole ohi mennyt ja jatketaan samaan malliin 😇. Mut 20 päivä sisätauti-lääkärille näyttää vehkeitä. Toivottavasti ei jöpötä 😚
Mika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Muistat oikein. Ei ne kivut ole ohi mennyt ja jatketaan samaan malliin 😇. Mut 20 päivä sisätauti-lääkärille näyttää vehkeitä. Toivottavasti ei jöpötä 😚
Anna jöpöttää, näkeepähän että vehkeet toimii :)
Toivottavasti keksii mistä kivut johtuu ja ennenkaikkea miten ne saa loppumaan. Todella ikävältä vaivalta kuulostaa.
Hyvä että vaimo pitää kuitenkin hyvänä :)
Perjantai iltana viimeksi ;) Ei oltu töiden takia nähty viikkoon ja olipa mahtavaa käydä vaimon vartalo läpi joka millimetriltä ja nuolla naisensa sellaiseen tilaan että vaati saada kyrpää ;) Tänään olisi kuulemma lisää herkkua tarjolla...nam ;)
10 v sitten... Ei nappaa yhdenillan jutut. Ollut sellainen off-moodi päällä monta vuotta, sillä en usko, että miehet kenestä voisin olla kiinnostunut, haluaisivat seurustella yh-äidin kanssa. Helpompi olla ajattelematta asiaa. En edes osaa kuvitella jotain miestä saman katon alle oleskelemaan (kavereita lukuunottamatta). Välillä vituttaa, sillä tää elämän osa-alue kusee ihan täysillä.