Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asua Vantaalla?

Kolli
23.05.2016 |

Missä siis asua Vantaalla? Vaatimuksena helppo kulku julkisilla tai pyörällä Lentokentän viereen ja Helsingin keskustaan. Oltava päiväkotipaikkoja lapsille (esim. Kivistössä on vissiin päiväkoti ihan täysi). Itse olen katsonut esim Viertolaa ja Leinelää. Asunto pitäisi saada max 250000e mielellään vähintään 50 neliötä (uusista taloista olen katsellut). Mitkä ovat siis hyviä asuinalueita tähän? Ja mikä on päiväkotipaikkojen tilanne yleensä? Kaikki neuvot ja vinkit ovat tervetulleita. Mielellään vielä sellainen alue, jolta asunnon saisi tarvittaessa vuokrattua helposti eteenpäin, kun muutamme vain väliaikaisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto joku Vantaa. Kakkosluokan kansalaisia joilla ei ole varaa Helsinkiin. :)

Vierailija
22/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto joku Vantaa. Kakkosluokan kansalaisia joilla ei ole varaa Helsinkiin. :)

Ja sitten ihmetellään, miksi stadilaisia pidetään ylimielisinä kusipäinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs teet jos mieleni tekee asua Eiran rannassa räkäsen Ylästön sijaan? :D

Vierailija
24/24 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaset junantuomat pellet sai mut jättämään kotikaupunkini Stadin ja muuttamaan Vantaalle. Täällä on sentään ihan tavallisia ihmisiä. T. Valkan friidu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi