Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut maailman suurin idiootti ja paskin mies mitä maa voi päällään kantaa! Pitkän suhteen aikana petin avovaimoani ja muutin pois hänen luotaan koska ajattelin että toisessa suhteessa olisi jotenkin kivempaa. Voin sanoa että paskat. Olen tehnyt kaikki typeryydet ja jäin niistä myös kiinni ja voin sanoa että olen iloinen että jäin myös tekemistäni asioista kiinni sillä silloin tajusin kuinka helvetin tyhmä olen ollut. Olen aina rakastanut avovaimoani ja en ymmärrä miksi olen ollut niin tyhmä kun olin! Kaikkien typerien tekojeni jälkeen hän kuitenkin otti minut vielä takaisin vaikka uskon että se oli todella vaikeaa ja hänellä on vieläkin todella paha mieli kaikesta siittä mitä olen tehnyt ja olen siittä todella pahoillani. Arvostan tätä ihmistä eniten maailmassa! En voisi kuvitella elämääni ilman tätä ihmistä! En missään muodossa! Jos voisin eläisin elämäni aivan toisella tavalla, mutta en kenenkään muun kuin rakastamani naisen kanssa! Jos jollakin on mielitekoja pettää tai tehdä jotain mikä satuttaa rakasta niin annan vinkin! ÄLÄ TEE SITÄ KOSKA OLET SILLOIN MAAILMAN SUURIN IDIOOTTI KUSIPÄÄ MINUN KANSSANI! Mikään tässä maailmassa ei ole parempaa ja tärkeämpää kuin omat rakkaat ja oma perhe! Minä itse en koskaan satuta rakastani enää! Haluan elää hänen kanssaan loppu elämäni! Jos joku epäilee että voiko toinen muuttua niin voin sanoa että voi! Kaikki on itsestä kiinni jos niin vain päättää ja minä olen sen päättänyt! Jos rakas itse luet tämän ja tiedät kuka tämän on kirjoittanut niin pyydän sinulta anteeksi ja sanon sinulle tämän ja tarkoitan sitä vaikka se olisikin sinun vaikea uskoa! RAKASTAN SINUA NYT JA IKUISESTI JA EN KOSKAAN HALUA KETÄÄN MUUTA KUIN SINUT!

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä hitto siinä pettämisessä kiehtoo?? Tätä palstaakin kun lukee, niin tulee tunne että kohta ei löydy ketään joka ei olisi pettänyt. :(
Kovin syviä haavoja jättää petetyksi tuleminen..

Vierailija

Ai mikäs tilitys tämä muka oli. 

Petit ja sait vierasta pimpsaa ja kun vieras muuttui tutuksi niin palasit takaisin ja nyt muka olet oppinut jotain , höpsistä et ole oppinut mitään vaan kun kiinostava tapaus ilmaantuu niin teet saman uudelleen.

Vierailija

Jaa jos mun mies pettäisi ja muuttaisi meidän luotamme pois...ei taatusti olisi takaisin tulemista. Ihan sama mitä myöhemmin tajuaisi ja katuisi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat