Vierailija

Voiko itse tehtyä pizzaa pakastaa? Tainsiis tietenkin voi, mutta kannattaako? Pysyykö se syömäkelpoisena?

Hirveästi ylijäämäpizzaa viikonlopulta, enkä viitsisi heittää roskiinkaan.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos vaihtoehdot on viskata roskiin tai pakastaa, niin siinä tapauksessa pakastaisin. Jotain siinä menettää (maku ja koostumus muuttuu) mutta syömäkelpoista on edelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee, mutta kellään ei kokemusta? Huvittava tämä palsta.

On vaikka kuinka paljon kokemusta, mitä oikeastaan haluatkaan tietää?? :D

Vierailija

Itse teen monesti monta pellillistä että voi pakkaseenkin laittaa että kiireellisinä päivinä voi sieltä töihin ottaa muutaman palan tai töistä tullessa illalla ottaa palasen :) eihän se yhtä hyvää ole kuin tuoreena, mutta voittaa mennen tullen ja palatessa kaupan pitsat :)

Vinkki, pakasta eri kokoisia paloja että on "ruoaksi" ja välipalaksi tai jos noolittaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja satelee, mutta kellään ei kokemusta? Huvittava tämä palsta.

Totaaliselle idiotismille alapeukutetaan. 

Ei siinä ole mitään huvittavaa. 

Miten kuvittelet pakastealtaiden pizzojen tehdyn?

Vierailija

Kauppojen pakastealtaat on pizzoja täynnä ja joku valopää kysyy voiko pizzaa pakastaa?!? Mä en voi ymmärtää tätä uusavuttomuuden määrää.

Vierailija

Itsetehdyssä pitsassa harvemmin on samoja lisäaineita kun omassa tehdyssä... Aivan älyyttömän tyhmiä vastauksia täällä, näyttää siltä että mammat on päässy pätemään ja on nyt innoissaan siitä "kuinka tyhmiä muut on???!!!". Pakasta se ylijäänyt pitsa ja syö sitä tyytyväisenä jälkikäteen ja äläkä pelkää kysyä ns. tyhmiä jatkossa :) ei sitä opi jos ei kysy!

Terv. viesti 8 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat