Vierailija

Yritin googlata, vieläkö särkylääkkeissä on se max 1 paketti/asiakas -sääntö?

Itse voin syödä vain yhdenmerkkistä lääkettä ja nyt on särkylääkkeet loppu niin työpaikalla kuin kotona. Mielelläni sen ison paketin ostaisin kerralla molempiin paikkoihin, mutta näinkö apteekki kieltäytyy myymästä?

Kommentit (10)

Vierailija

Onko tää joku vitsi. Itse ostan aina 2×30 kpl paketin. En todellakaan ala vähänväliä aptekissa hyppäämään. Ei ole koskaan kieltäydytty myymästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tää joku vitsi. Itse ostan aina 2×30 kpl paketin. En todellakaan ala vähänväliä aptekissa hyppäämään. Ei ole koskaan kieltäydytty myymästä.

Ei taida olla vitsi. Ei siitä niin pitkä aika ole, kun särkylääkkeillä oli ostorajoitus. Pakkauksia oli vain yhtä kokoa ja niitä sai ostaa yhden per asiakas (reseptilääkkeet tietenkin erikseen, tämä koski käsikauppalääkkeitä). Mutta tosiaan, se ostorajoitus on jo kumottu vuosia sitten.

Vierailija

Meitä on täällä töissä parikymmentä henkilöä töissä, niin mielelläni ostan isomman paketin, ettei tarvi vähän väliä olla niitä tänne ostamassa.

Mutta toiselle vastaajalle tiedoksi, että ainakin joskus tällainen rajoitus on ollut voimassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meitä on täällä töissä parikymmentä henkilöä töissä, niin mielelläni ostan isomman paketin, ettei tarvi vähän väliä olla niitä tänne ostamassa.

Mutta toiselle vastaajalle tiedoksi, että ainakin joskus tällainen rajoitus on ollut voimassa.

Tiesitkö ettei ainakaan firman puolesta niitä lääkkeitä saa jaella työntekijöille.

Vierailija

Nykyään farmaseutin harkinnan mukaan. Käytännössä kysellään että monenko ihmisen käyttöön tulee, jos yrität ostaa enemmän kun sen yhden tai kaksi pakettia.

Vierailija

Ehkä mä olen sitten suurrikollinen, kun tuolla on henkilöstön käytössä laastaria, samarinia ja särkylääkettä.

Eikä niitä kukaan kyllä kenellekään jaa. Jokainen sieltä käy tarpeeseen hakemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö ettei ainakaan firman puolesta niitä lääkkeitä saa jaella työntekijöille.

Ei kai niitä nyt kukaan "jakelekaan" mutta kyllä jokaisessa työpaikassa missä olen ollut, on ollut lääkekaappi, mistä saa käydä hakemassa särkylääkettä mikäli tarvitsee. Se ei ole mitenkään "näkyvällä paikalla" mutta kaikki tietävät missä se on.

Vierailija

Olen ollut muutamassa työpaikassa ja vain yhdessä on ollut särkylääkkeitä talon puolesta. Sielläkin loppui tämä mahdollisuus, kun työntekijä valitti huonoa oloa kesken päivän. Pomo tarjosi buranaa saikun sijaan. Työkaveri oli kuollut sydänkohtaukseen kotonaan työpäivän jälkeen. Järkytti koko työyhteisöä.

Ihan vaan ohiksena...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat