Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ev

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla kun on lörpöt rinnat niin nuo ylimääräiset narut kuppien yläpuolella pitää rinnan paremmin kupissaan ilman että kuppi on semmoinen iso "mummokuppi". Olkaimissa metallikoristeita, ketjuja yms. Tykkään, parhaat ikinä, mutta jotenkin nolottaa jos mun ketjut vilahtelee vahingossa :D

.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla kun on lörpöt rinnat niin nuo ylimääräiset narut kuppien yläpuolella pitää rinnan paremmin kupissaan ilman että kuppi on semmoinen iso "mummokuppi". Olkaimissa metallikoristeita, ketjuja yms. Tykkään, parhaat ikinä, mutta jotenkin nolottaa jos mun ketjut vilahtelee vahingossa :D

.ap

Sulla on väärän kokoiset liivit jos ei rinta pysy kupissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.ap

Ei ole, on vain niin vanhat, löysät ja reppanat rinnat :D. Näissä Marliesseissä pysyy kyllä. Pysyisi tietysti muissakin, jos kuppi olisi koko rinnan peittävä, mutta en tykkää semmoisista

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.ap

Ei ole, on vain niin vanhat, löysät ja reppanat rinnat :D. Näissä Marliesseissä pysyy kyllä. Pysyisi tietysti muissakin, jos kuppi olisi koko rinnan peittävä, mutta en tykkää semmoisista

-ap

Mulla on myös löysät tissit. Ennen oli ongelma että tuli päivän mittaan tuplatissit kun kumarteli yms. Olkainten valuminen oli myös ongelma. Kumpikin ongelma poistui kun siirryin kolme(!) kokoa isompaan kuppiin ja yhtä kokoa pienempään ympärysmittaan. Tietenkin kupin mallilla on vaikutusta, en voi käyttää esim. ns plunge-mallisia liivejä, joissa on matala keskiosa koska niistä löysä rintakudos karkaa keskelle yli kupin, mutta esim balconette ja half cup-mallit käy hyvin vaikka rinta ei kiinteä olekaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat