Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en voi olla päällä seksin aikana koska rinnat roikkuvat :(

Vierailija
22.05.2016 |

tappaisin poikaystävän halut. toisaalta tuntuu epäreilulta että olen aina se passiivisempi osapuoli eli alla :((( hän ansaitsisi naisen joka osaa panna :(((

vertaistukea?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tappaisin poikaystävän halut. toisaalta tuntuu epäreilulta että olen aina se passiivisempi osapuoli eli alla :((( hän ansaitsisi naisen joka osaa panna :(((

vertaistukea?

Jos mies sanoo ettei haittaa roikkuvat rinnat niin sittehän ei ole ongelmia, päälle vaan.

Mutta jos se on syystä tai toisesta mahdotonta, niin anna miehelle sitten ainakin kunnolla suuseksiä.

Vierailija
22/26 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy pitäskö tässä nyt sääliä kun NAINEN valittaa siitä että omistaa TISSIT? Itse en voi edes harrastaa seksiä ilman että pidän rintsikat päällä KOKO AJAN (en vain päällä ollessa), koska en omista tissejä ollenkaan! T. AA-kuppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinäkin iso ero, onko ne roikkuvat rinnat pyöreät vai sellaiset, jotka rupee kumartuessa "suipottaan", menee siis sellasiksi ihme putkipussukoiksi.

Mulla on selkä suorana ollessa nätit ja pyöreät rinnat, mutta kumartuessa niistä kuoriutuukin kunnon märät suippolapaset, eikä sellaset kiihota kyllä ketään. Koomiset ne on.

Päällä olemisessa ei siis itsessään ongelmaa, mutta vituttaa joskus kun ei viitsi noiden takia olla muuta kuin selkä suorassa.

Pelottaa, jos miehellä vaikka löpähtäis seisokki jos kumartuisin yhtään eteenpäin ja tissit tekis sen lapas-efektin.

En muuten usko tuota, mistä tiedät miltä ne miehestä näyttää kun katsot niitä itse hassusta kulmasta?

Jos tissit niin hävettää kääntykää selkä mieheen päin.

Mun mielestä riipparit näyttää paremmilta hieman etukumarassa kuin selällään maaten, selällään tissit lässähtää kokonaan ja valuu kainaloihin.

T.M40v

Vierailija
24/26 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä just se roikkuminen on siinä mahtavaa :D Mulla on vielä aika jättimäiset tissit eikä se roikkuminen mun mielestä ole mitenkään esteettisen näköistä. Muutenkin olen kauniisti sanottuna erittäin muodokas (=läski) mutta sänkypuuhissa en mieti hetkeäkään miltä näytän, vaikka näky ei todellakaan ole kaunis. Mikä tahansa asento käy, vaikka keskellä kirkasta päivää keittiön pöydällä. Sen jälkeen kun olen jättänyt kropasta murehtimisen ja alkanut keskittyä intohimoisesti itse hommaan, on seksistä nauttiminen lisääntynyt kummasti. Ja aidosti nauttiva nainen on varmasti miehestäkin parempi kun kropan pikku vikoja häpeilevä.

Vierailija
25/26 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinäkin iso ero, onko ne roikkuvat rinnat pyöreät vai sellaiset, jotka rupee kumartuessa "suipottaan", menee siis sellasiksi ihme putkipussukoiksi.

Mulla on selkä suorana ollessa nätit ja pyöreät rinnat, mutta kumartuessa niistä kuoriutuukin kunnon märät suippolapaset, eikä sellaset kiihota kyllä ketään. Koomiset ne on.

Päällä olemisessa ei siis itsessään ongelmaa, mutta vituttaa joskus kun ei viitsi noiden takia olla muuta kuin selkä suorassa.

Pelottaa, jos miehellä vaikka löpähtäis seisokki jos kumartuisin yhtään eteenpäin ja tissit tekis sen lapas-efektin.

En muuten usko tuota, mistä tiedät miltä ne miehestä näyttää kun katsot niitä itse hassusta kulmasta?

Mun mielestä riipparit näyttää paremmilta hieman etukumarassa kuin selällään maaten, selällään tissit lässähtää kokonaan ja valuu kainaloihin.

T.M40v

Ei mun tissit lässähdä ja valu kainaloihin selällään maatessa.

Selkä suorassa ratsastaessa on myös ihan nätit ja pyöreät, ainoastaan kumarrellessa rupee roikkuun tosi rumasti, silleen suiposti.

Toki mä itse kattelen niitä ylhäältäkäsin ja mies taas alhaalta, mutta ei suipporoikot nyt kovin hyvältä näytä mistään kulmasta.

Selkä mieheen päin nyt ois pahin, emmä mitään seinää haluu nussiessa kattella, ku miestä tietenki. :D

Vierailija
26/26 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.M40v

Ei mun tissit lässähdä ja valu kainaloihin selällään maatessa.

Selkä suorassa ratsastaessa on myös ihan nätit ja pyöreät, ainoastaan kumarrellessa rupee roikkuun tosi rumasti, silleen suiposti.

Toki mä itse kattelen niitä ylhäältäkäsin ja mies taas alhaalta, mutta ei suipporoikot nyt kovin hyvältä näytä mistään kulmasta.

Selkä mieheen päin nyt ois pahin, emmä mitään seinää haluu nussiessa kattella, ku miestä tietenki. :D

Tarkoitin että riipparit lässähtää ja valuu kainaloihin.

Eikö teillä sitten pannakkaan pimeässä peiton alla silmät kiinni???