Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä ajattelette tästä?

Kommentit (12)

Vierailija

Mä en enää tykkää siitä yhtään. Joskus oli lempisarjojani, nyt varsinkin Carrie lähinnä ärsyttää ainaisella miehistä vinkumisellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Katsoin tuota viikolla telkkarista yhden jakson. Olin ihan ällistynyt, miten hirveästi siinä puhuttiin naimisiin pääsemisestä ja kadehtittiin, että nuokin meni viikon kuluttua tapaamisesta kihloihin ja heti perään naimisiin. Jos sarja tehtäisiin nyt, olisikohan naimisiin meno niin isossa osassa.

Vierailija

Aluksi se seksin esilletuominen oli sarjassa kiehtovaa, se oli jotain ihan uutta ja ihmeellistä siihen aikaan. Myöhemmillä kausilla sarjassa alkoi olla muutakin, mutta Samanthalle piti vielä väkisin tehdä rivoja paneskelukohtauksia ja ne tuntuivat jotenkin irrelevanteilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en enää tykkää siitä yhtään. Joskus oli lempisarjojani, nyt varsinkin Carrie lähinnä ärsyttää ainaisella miehistä vinkumisellaan.

En minä sarjaa katsokaan sillä silmällä, että heitä mitenkään ihailisin, vaan ihan siksi, että se tuo minulle muistoja :)

Ap

Vierailija

ajattelen, että oot hyvin erilainen kuin mä. En kestä tota sarjaa yhtään. En voi katsoa edes kokonaista jaksoa :D

Itse katson Frendejä uudestaan ja uudestaan, muutamien vuosien taukojen jälkeen :) Nyt tosin katson siksi, että teinimme koukuttuivat sarjaan ja tuijotellaan sitä yhdessä.

Vierailija

En DVD:ltä jaksaisi katsella, mutta telkkarista katson uusintojen uusintojen uusintojen... uusintoja aina, kun satun olemaan kotona ja hereillä siihen aikaan (AVA 22:30 arkisin). Sitten kun olen jossain vanhainkodissa dementikkona niin minulle saa pyörittää Sinkkuelämää ja Frendejä ja muutamaa muuta sarjaa koko sen hereillä (lue: "hereillä")oloaikani, jonka vietän puoli-istuvassa asennossa jossain pyörätuolissa tai sängylläni.

Vierailija

Vaimo tehnyt saman aika monta kertaa. Hyllyssä myös Frendit ja Solsidan, joita niitäkin käyty läpi muutamia kertoja.

Itse ajattelin jossakin vaiheessa katsoa ekaa kertaa Lostin.

Vierailija

Vois jossain vaiheessa katsoa itsekin alusta lähtien. :) Tuo sarja on siitä jännä, että se jollain tapaa elää ja muuttuu eri katselukerroilla, nuorempana sarjaa katsoi ihan eri silmin, kuin mitä nyt kolmikymppisenä, ja kiinnittää huomiota ihan eri asioihin. Carrie käy ikävä kyllä kerta kerralta ärsyttävämmäksi! :D Mutta hyvä sarja, eipä tuohon ole kyllästynyt, kestää aikaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat