Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaan uuden mieheni.

Vierailija
22.05.2016 |

Menen suihkuun ja tulen alasti miehen eteen kun se peli alkaa. Jos lätkä kiinnostaa enempi kuin minä,voi lähteä johonkin muualle. Näin teen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun kyllä tommoinen tehoaisi. ehkä syynä on se ettei jääkiekko kiinnosta yhtään

Vierailija
22/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen suihkuun ja tulen alasti miehen eteen kun se peli alkaa. Jos lätkä kiinnostaa enempi kuin minä,voi lähteä johonkin muualle. Näin teen.

Saisit munaa mutta hei ihan oikesti. Mikset harrasta seksiä ennen peliä? No joo mä olen jo harrastanut kahdesti tänään. Mitä jos miehesi tulisi heilumaan alasti eteesi kun haluat katsoa jotain? Sama myöntää että uusinta kierros alkoi sillä että heilutin suihkunraikasta munaa naiselle. Ei tosin katsonut mitään vaan kanavasurffaili.

Sanoi tuo että olet pöljä. Ei seksillä saa kiristää, se on tarkoitus olla nautintoa molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin et ryntääminen television eteen, 2 minuutin rangaistus jäähyaitioon. Jotkut naiset voi olla ihan söpöjä kun haluaa huomiota mutta nainen on sitten koiranpentutasoa ja kiinnostus menee koko naiseen. Valtaleikit ei jaksa kiinnostaa.

Nainen, joka seuraa mun kanssa lätkää taas saa mun kaiken huomion. Onneksi mun nainen karjuu sotahuutoja niin että rappaus tippuu katosta, hyppii sohvalla ja kannustaa Leijonia. Välillä se juoksee makuuhuoneeseen piiloon kun ei kestä jännitystä. Huutaa mulle makkaroista kiukkuisena että MIKÄ TILANNE!!!! Mä rakastan tuota naista.

Miksi makkaroista kiukuttelee?

Vierailija
24/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vaimoainesta. Tahallinen ilkeys pilaa suhteen.

Vierailija
25/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis Lätkässä,oikeesti?

Vierailija
26/26 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että näytät miehelle heti alussa ikävän luonteesi. Ymmärtääpähän että kannattaa pysyä erossa sinusta.