Testaan uuden mieheni.
Menen suihkuun ja tulen alasti miehen eteen kun se peli alkaa. Jos lätkä kiinnostaa enempi kuin minä,voi lähteä johonkin muualle. Näin teen.
Kommentit (26)
Ihan oikein, just näin. Tee kunnolla selväksi, että pillu se on jonka mukaan eletään. Ikävää jos on JSSAP.
Olen itse nainen, mutta musta toi on jo julmaa. Ainakin itse urheiluhulluna ihmettelisin, miksi joku väenpakolla haluaa juuri mm-kultaottelun aikana rueta testailemaan tuollaista. Ei se tarkoita, että lätkä on miehellesi se ykkösjuttu, jos hän haluaa katsoa kys. ottelun, mutta siitä huolimatta pitäisi sinunkin kunnioittaa hänen intohimojaan, kunhan ei päivittäin sysää sinua niiden varjoosi.
Joka tapauksessa testisi kuulostaa aivan naurettavalle :D
Toivottavasti mies ei edes huomaa ruhoasi. Mille kaikelle muulle olet mustasukkainen? Saako mies mennä töihinkään?
Eilen lätkää,tänään lätkää. Upea ilma mutta tarttee vaan lätkää katsoa.ap
Motäs jos mies lempisaippuasi aikana tulee teeveen etewn heiluttamaan munaa, otatko sit kanssa suihin?
Ite en kattelis tuollaista huomionhakua.
Mee hoitoon!!! (Miehelle: jätä se ämmä!!)
Ps. olen nainen, ajattelin mainita ettei aleta sovinistisiaksi haukkuu
Se sun reikäs ei siitä mihinkään hävii pelin aikana senkin itsekäs narttu! Otan sun uuden miesystävän itse käsittelyyn heti pelin jälkeen sillä se ansaitsee parempaa kun tollasen itsekkään pikkuprinsessan!
Mitkä sun mitat on ja ikä? Riippuu varmaan näistä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen lätkää,tänään lätkää. Upea ilma mutta tarttee vaan lätkää katsoa.ap
Lähe pihalle sitten, vai tarvitko miestä sua taluttaan vai mistä on kyse? Tyhmä akka.
Kiitti ideasta. Ukko vinkunut seksiä monta päivää. Taidan kohta ehdottaa sänkyyn menoa. Jollei suostu niin olkoon vappuun asti ilman.
Sanoisin sulle et tule tänne sohvan eteen polvilleen. Nousisin seisomaan ja ottaisin munan housuista ja työntäisin sen suuhun. Aikani kun olisin pannu sun suuta niin sanoisin, että mene sohvalle polvilles ja pylly tänne päin. Parin minuutin panon jälkeen laukeisin sun sisään, saisit lopuks nuolla vielä munan puhtaaks.
Sit voisitkin käydä taas suihkussa ja mennä AV:lle palstailee. Minä katsoisin peliä.
Onpas negatiivista ja itsekästä ajattelua. En itsekään mikään lätkän suurin fani ole, mutta miehelleni se on tärkeä asia. Muutama päivä sinne tänne, ei se koko kesää pilaa. :)
OT: Itse päätin hyödyntää tilanteen ja 'hemmotella' toista. Isäntä aina jaksaa aina juosta minun menojeni matkassa, joten päätin tehdä yllätykseksi miehelle kunnon kisakatsomon loppuottelun ajaksi. Kerrankin jotain mitä tämä haluaa tehdä ja uskoisin, että on mieluisa yllätys kunhan kotiin pääsee.
Mä sanoisin et ryntääminen television eteen, 2 minuutin rangaistus jäähyaitioon. Jotkut naiset voi olla ihan söpöjä kun haluaa huomiota mutta nainen on sitten koiranpentutasoa ja kiinnostus menee koko naiseen. Valtaleikit ei jaksa kiinnostaa.
Nainen, joka seuraa mun kanssa lätkää taas saa mun kaiken huomion. Onneksi mun nainen karjuu sotahuutoja niin että rappaus tippuu katosta, hyppii sohvalla ja kannustaa Leijonia. Välillä se juoksee makuuhuoneeseen piiloon kun ei kestä jännitystä. Huutaa mulle makkaroista kiukkuisena että MIKÄ TILANNE!!!! Mä rakastan tuota naista.
Miehesi on jo luvannut tulla mulle kylään , jos Suomi voittaa.
-melkeinheteromies-
naista saa milloin vaan. Suomi on loppuottelussa vain pari kertaa vuosikymmenessä.