Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Luovu synneistäsi jo tänä iltana ja lunasta oma taivaspaikkasi.

Hallelujaa! Herra, olkoon ylistetty!

Kommentit (16)

Vierailija

Jos en herralle kelpaa tälläisenä syntisäkkinä kuin olen, vaan vaatii minua anelemaan armoa ja ryhtymään joksikin, mitä en ole, niin ei kiitos, pitäköön tunkkinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Herra, ei herra! Sinulla on asennevamma, mutta Jeesus rakastaa sinua silti. Olet syntinen paskiainen, kuten me kaikki, mutta Jeesus on sinut pelastanut.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Herra, ei herra! Sinulla on asennevamma, mutta Jeesus rakastaa sinua silti. Olet syntinen paskiainen, kuten me kaikki, mutta Jeesus on sinut pelastanut.

Ap

Eihän hän ole minua pelastanut, vaan rangaistuksen uhalla vaatii polvistumaan edessään, kuin muinainen Farao konsanaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos en herralle kelpaa tälläisenä syntisäkkinä kuin olen, vaan vaatii minua anelemaan armoa ja ryhtymään joksikin, mitä en ole, niin ei kiitos, pitäköön tunkkinsa.

"Usko ei ole jokamiehen", kuten Raamattu sanoo. Toivottavasti vielä nöyrryt ja tulet uskoon. Haluaisin nähdä sinut taivaassa.

Vierailija

Jos oikeasti rakastaa, rakastaa ehdoitta. Ei rakkauteen kuulu palvomisen tai alistumisen vaatiminen, puhumattakaan kadotuksella uhkailemisesta ja kiristämisestä.

Uskovaiset evankelioivat sillä sävyllä vähän tässäkin että ennemmin sitä kääntyy ihan muualle kun uskoon. Niin, helvettiin sitä evankelioidaan ihmisiä ja vielä rinta rottingilla. Ei mene palaute kalloon, ei millään.

Vierailija

Ei se mikään herra ole vaan muinoin elänyt sekopäälammaspaimen ja sen lisäksi pelastus ja armo kirjoitetaan oikeaoppisesti pienellä.

Taivaspaikat on muuten jo täys eli  senkään takia ei tarttis rukoilla.

ei jaksa näitä hihhuleita...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luovu synneistäsi jo tänä iltana ja lunasta oma taivaspaikkasi.

Hallelujaa! Herra, olkoon ylistetty!

Tänä iltana vasta syntiä harrastetaankin ;)

Ja niin kauan kuin Jessestä (siis hänen ihmeistään), jumalasta tai taivaasta ei ole mitään todisteita, niin en vain pysty tuollaiseen uskomaan. Sori.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat