Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko?

Vierailija
22.05.2016 |

N. 20 vuotiaana säädin vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei sen enempää kuin flirttiä, viestittelyä, suutelua ja yksi yö josta osa nukuttiin vierekkäin.

Sitten muutama vuosi myöhemmin 40 vuotias serkkuni sääti saman jampan kanssa. Käsittääkseni makasikin. Se ei järkyttänyt ihan niin paljon, koska serkkuni on muutenkin tapaillut vaikka ketä.

Nyt sain kuitenkin tietää, että tuo sama mies on viettänyt yönsä nyt myös 10 vuotta vanhemman siskoni kanssa.

En oikein itsekään tiedä mikä tässä niin järkyttää, mutta ihan oikeasti. Mitä helvettiä? Ei niiden piirien nyt näin pienet tarvitsis olla. En tiedä oikein sitäkään mikä tässä nyt niin noloa on, mutta silti mua hävettää ja oon todella onnellinen, etten koskaan maannut sen miehen kanssa.. Miehelle heitin vaan puhelimessa, että ihanko meinasi koko sukuni käydä läpi ja siskolleni hoin lähinnä "mä en kestä!" puoliksi vitsillä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua olla intiimissä suhteessa ihmisen kanssa, jolla on ollut jotain juttua ystäväni tai jonkun muun läheiseni kanssa. Syytä en osaa tarkkaan sanoa, mutta tulee jonkinlainen insestin tapainen tunne. En osaa tarkemmin selittää.

Vierailija
2/3 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua olla intiimissä suhteessa ihmisen kanssa, jolla on ollut jotain juttua ystäväni tai jonkun muun läheiseni kanssa. Syytä en osaa tarkkaan sanoa, mutta tulee jonkinlainen insestin tapainen tunne. En osaa tarkemmin selittää.

No vähän sama mulla.. En oikein ollenkaan osaa pukea sanoiksi tätä tunnetta, mutta jotenkin ajatus ahdistaa nytkin ja ehkä just se tieto siitäkin, että vaikka en itse enää asu samalla paikkakunnalla kun he asuvat niin kyllä mua hävettää kun siellä tälläset jutut kiertää niin, että varmasti saan kuulla asiasta muualtakin vielä. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme