Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro elämäsi noloin seksikokemus!

Vierailija
22.05.2016 |

Itselleni on jäänyt mieleen kokemus, jossa päädyin yöksi yksinhuoltajaäidin luokse. Olin kännissä, eikä muna kunnolla seisonut. Seksistä ei tullut mitään. Lisäksi pääsi vielä pahan hajuinen pieni pieru session aikana. Aamulla neiti ei puhunut minulle mitään, vaan höpötti puhelimessa jollekin tutulleen. Poistuin vähin äänin asunnosta aamutuimaan. Tästä on jo vuosia. Sen koomin en ole naisiin koskenut, sillä totesin olevani miehiin päin kallellaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäpano tuntemattomien miesten kanssa McDonaldsin vessassa. Seksinä tosi hyvää, mutta jotenkin paikka ja toteutus nolottaa jälkeenpäin. Tuoksinassa hävisi toinen korvakoru, mikä vähän harmittaa, koska se oli aitoa luonnonhelmeä ja valkokultaa.

Vierailija
2/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole mitään kerrottavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäpano tuntemattomien miesten kanssa McDonaldsin vessassa. Seksinä tosi hyvää, mutta jotenkin paikka ja toteutus nolottaa jälkeenpäin. Tuoksinassa hävisi toinen korvakoru, mikä vähän harmittaa, koska se oli aitoa luonnonhelmeä ja valkokultaa.

Miten tuo muka onnistuu? Mc Donadsin vessassa???

Vierailija
4/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräsin porukan kasaan kadulta, poletilla vessaan, rojut ränniin, siinäpä se? Oli siis invalidiwc ja hämmästyttävän siisti julkiseksi vessaksi, olisin melkein kaivannut vähän rähjäisempää ympäristöä.

Vierailija
5/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keräsin porukan kasaan kadulta, poletilla vessaan, rojut ränniin, siinäpä se? Oli siis invalidiwc ja hämmästyttävän siisti julkiseksi vessaksi, olisin melkein kaivannut vähän rähjäisempää ympäristöä.

Oliko helppo saada porukka kokoon? Millä myyntipuheella?

Vierailija
6/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella noloa. Muija nukahti kesken kaiken. Aivan kuorsasi menemään, nipistin niskasta että heräsi. Oli aivan ihmeissään hetken ja homma jäi lopulta kesken. Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Vierailija
7/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko helppo saada porukka kokoon? Millä myyntipuheella?

Sipsuttaa vaan sopivan miehen luo ja kertoo että mulla ei oo pikkuhousuja, haluaisitko nussia mua? Reaktio on aluksi usein hermostunut naurahdus mutta nopeasti ovat mukana. Kannattaa olla selvinpäin ja siististi pukeutunut. Ite oon suomenruotsalainen ja huoliteltu, mikä saattaa helpottaa hommaa. Rähjäiseen/sekavaan kyselijään suhtauduttaisiin luultavasti epäilevämmin... niin mä ainakin toivoisin 😅

Vierailija
8/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö ja helmikorvakoru.

Vierailija
9/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi ripulit anaaliseksin aikana, mies oksensi selkääni.

Vierailija
10/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen ei kyllä kunnioita itseään. Tuskin kukaan muukaan

Vierailija
11/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mikä huara. Toivottavasti sait aidsin

Toivottavasti saat peruskoulun päättötodistuksen ja otteen elämääsi! Me käytettiin kortsua. Mikään elämässä ei ole sataprosenttisen turvallista.

t. ✨Huara✨

Vierailija
12/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken seksin naisen piti käydä tupakalla kun hän ei ollut tottunut niin pitkään sessioon.tätä tapahtui monesti saman naisen kaa

Vierailija
13/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin läskiä.. :/

Vierailija
14/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä oksensin sitten tyynyyn. Unohtui mainita.

Vierailija
15/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO tässä on kunnon saksalaista meininkiä! Tuliko kova orkku?

Vierailija
16/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mikä huara. Toivottavasti sait aidsin

Toivottavasti saat peruskoulun päättötodistuksen ja otteen elämääsi! Me käytettiin kortsua. Mikään elämässä ei ole sataprosenttisen turvallista.

t. ✨Huara✨

Haha etkä muuta keksinyt ku herjata kirjoitustyylistä. Tiesitkö että viesti menee modattavaks jos kirjoittaa ton oikealla tavalla, no ei huara sitä tienny tietenkään.

Vierailija
17/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun harrastin seksiä veljeni kaverin kanssa. Tää kaveri oli aika idiootti ja mä elin jotain paskaa vaihetta elämässäni. Mies päätti sitten sanoa vielä seksin jälkeen kun höpöttelin jotaib (olin btw humalassa) että niin hän olis menossa aamulla töihin että voisin pikkuhiljaa hipsiä kotiin.

Huoh

Vierailija
18/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattui niin, että olin juuri... Eikun ai niin, ei mitään.

Tai olisi tosiaan yksi tarina. Yhden kerran kirjoittelin tänne hupipäissäni, että olen harrastanut seksiä AV-mamman kanssa. Nolo osa oli se, että jotkut uskoivat sen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
19/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Yhden yön juttu oli juonut liikaa. Alkoi oksentaa kuin joku suihkulähde kesken panon. Sitä yrkkää lensi selälleni ja pitkin sänkyä. Paineella sitä yrjöä lensi, sitä oli oikeasti pitkin makkaria. Typy kipitti vessaan, pyyteli anteeksi ja laattasi samalla.

Pyyhin enimmät lähimpään vaatteeseen mikä käteen osui. Puin päälle ja soitin ulkona taksin. Humalassa olin itsekkin ja tyhmyyttäni avauduin taksikuskille tapahtuneesta. Ukko nauroi vedet silmissä eikä huolinut maksua. No ei se matka olisi maksanut kuin pari kymppiä. Vissiin se on hauskaa kun toisella seksi menee totaalisesti pieleen?

Vierailija
20/32 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kanssa ei seissyt, tiedän etten ole ainoa, mut noloohan se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi